منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

روند ثبت سفارش

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

1. ارسال با باربری

2. ارسال پستی

3. ارسال با تی پاکس

4.  تحویل حضوری از تاتاکالا

5. ارسال سفارشات سنگین و حجیم

 

جدول هزینه حمل لوازم خانگی سنگین (یخچال، ساید‌بای‌ساید، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، اجاق گاز) …

به شهر تهران 900 هزار تومان
هزینه ارسال به سایر شهرها 1 میلیون تومان میباشد

 

نحوه ارسال کالا با وزن بیش از 30 کیلوگرم با “تیپاکس” ارسال می شود
کالا با وزن کمتراز 30 کیلوگرم با “پست پیشتاز” ارسال می شود

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر میباشد.

 

شما میتوانید با تلفن

04191011126

در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید و سفارش خودتونو ثبت کنید.

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت نشانی ها مراجعه نمایید.

لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.

اگر محل سکونت شما در  تبریز باشد هزینه ارسال بصورت رایگان انجم میشود.

در صورتی که دریکی از شهرهای اکسپرس هستید ، طی ثبت سفارش ، ما به شما امکان انتخاب بازه های زمانی را میدهیم و طبق بازه زمانی انتخابی کالا تحویل شما میشود.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/  شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین می‌توانید با مراجعه به حساب کاربری‌تان اطلاعات را دریافت کنید.

به دو صورت پرداخت در محل (کارتخوان سیار) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

بعد از ورود به پروفایل ، کالای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید ، پس از انتخاب آدرس میتوانید نوع پرداخت خود را انتخاب کنید.بعد از اتمام ثبت سفارش ، سیستم کد سفارش شما را نمایش خواهد داد.

خیر، کالاهایی که دارای قیمت و موجودی هستند ، امکان ثبت دارند.

1. اکسپرس اگر شما در یکی از شهرهای تهران ، کرج ، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، گیلان، مازندران، همدان هستید ، سفارش شما با اکسپرس تاتاکالا تحویل شما میشود.

 

2. در صورتی که آدرس شما در محدوده اکسپرس تاتاکالا نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز و تی پاکس  تحویل شما میشود.

 

3. باربری اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

با ورود به صفحه “سفارش های من و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با زدن گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید. توجه کنید فقط در صورت ثبت نظر برای کالای خریداری شده و در صورت تایید آن به شما امتیاز تعلق میگیرد

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. 

با ورود به صفحه “سفارش های من “و  انتخاب گزینه ی  “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی “مشاهده فاکتور” تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

باربری یا ماموران ارسال تاتاکالا تنها مسئول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر  این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

هزینه ارسال بر اساس شیوه ارسال متفاوت است و در زمان ثبت سفارش نمایش داده می شود.

در صورتی که تا تاریخ انتخابی شما برای ارسال ،کالا آماده ارسال نشود، صبح همان روز پیامکی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.

بنابر هر دلیلی نیاز داشتید واریز مستقیم به حساب تاتاکالا انجام دهید، شما میتوانید با هماهنگی همکاران مرکز تماس مبلغ خود را به کارت بانکی و یا شماره شبا تاتا کالا واریز نمایید.

بله . هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

 

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

بله – کالاهایی که در دیجی کالا بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا