topbar
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

تعهد به شفافیت

شما میتوانید از راههای زیر درخواست مرجوعی خود را اعلام نمایید.

در صورتیکه فروشنده قادر به تامین سفارش خود نباشد، آن سفارش لغو شده و این مورد در عملکرد فروشندگان لحاظ خواهد شد، همچنین عدم تامین کالا از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود.

بله.کلیه افراد حقیقی که مجوزهای قانونی لازم برای تولید، واردات یا فروش کالاهای مجاز در کشور را دارند می توانند با ارائه ی کد ملی و رعایت ضوابط تاتاکالا به صورت فروشنده در تاتاکالا فعالیت کنند.

یکی از راههای سنجش کیفیت کالا و خدمات فروشندگان توجه به نوع فروشنده (برگزیده -رسمی) ، نظر و درصد رضایتمندی مشتریان از خرید کالاها میباشد.

“شما میتوانید با ثبت نام در سایت تاتا کالا فروشنده کالای خود باشید. برای این منظور در صورتی که شما فروشنده حقیقی هستید، ثبت کد ملی و در صورتی که فروشنده حقوقی هستید ثبت کد اقتصادی الزامی میباشد.”

پس از طی مراحل ثبت نام در سایت و ارسال مدارک ، مدارک شما بررسی و با شما تماس گرفته میشود. طی یک مذاکره بین شما و تاتا کالا یک قرار داد تنظیم خواهد شد.

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

کالاهای مربوط به سایر فروشندگان باتوجه به مهلت ارسال آنها به مرکز پردازش تاتا کالا توسط فروشندگان متغیر است که این موضوع در حین خرید قابل مشاهده است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا