بازخورد درباره این کالا

فشار سنج بازویی امرون مدل OMRON M3

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب
ویژگی های محصول
  • LCDنوع صفحه نمایش : دارد
  • صفحه نمایش لمسی : ندارد
  • صفحه نمایش رنگی : ندارد
  • قابلیت تنظیم نور صفحه : ندارد
  • نشانگر ساعت و تاریخ : دارد
  • حافظه برای ثبت نتایج : ۱۲۰ حافظه
  • خاموش شدن به طور اتوماتیک : دارد
  • سایز مناسب برای مچ یا بازو : حداکثر تا ۴۲ سانتیمتر
  • اعلام صوتی نتایج : ندارد
+ اطلاعات بیشتر

فشارسنج با نام علمی اسفیگمومانومتر که برای اندازه‌گیری فشار خون طراحی و تولید شده به طور معمول از یک بازوبند لاستیکی با قابلیت بادکردن که بر روی شریان خون قرار می‌گیرد و جریان خون را مسدود و یک فشارسنج جیوه‌ای یامکانیکی یا دیجیتال که فشار را اندازه می‌گیرد تشکیل شده است. فشارسنج همیشه همراه وسیله‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد که مشخص کند در چه فشاری جریان خون در شریان مسدود ‌شده شروع می‌شود.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه فشار سنج:

1. بازوبند

2. یک بخش سنجش فشار خون

3. لوله‌ هایی که این دو بخش را به هم متصل می‌کند.

4.یک توپی برای باد کردن بازوبند که با لوله‌هایی به آن متصل شده است.

فشار سنج بازویی امرون

فشار سنج بازویی مدل Omron M3t امکان اندازه گیری و تحلیل فشارخون را به شکل بازویی دارد که پس از انجام اندازه گیری می توان نتایج بدست آمده را بر روی صفحه نمایش یا LCD دستگاه مشاهده نمایید.

معرفی فشارسنج دیجیتال بازویی تمام اتوماتیک امرن Comfort M3:

هر آن چه که لازمه یک اندازه گیری سریع ، دقیق و راحت فشار خون است را ارائه و با استفاده از فن آوری Intellisense مقدار فشار هوا به اندازه مناسب و نه بیشتر و نه کمتر به درون کاف وارد میشود.این دستگاه مجهز به تشخیص ضربان نبض نامنظم بوده و علامت مشخصه نامنظمی نبض بر روی صفحه ظاهر شده و تنها نتایج با قابلیت اعتماد بالا را نشان می دهد کاف فنری یا کامفورت نسل جدیدی از کاف های امرن است که در برخی دستگاههای فشار سنج امرن قابلیت استفاده دارد. این کاف به گونه طراحی شده است که ۹۶% مصرف کنندگان قادر به استفاده و بهره گیری از آن خواهند بود.این کاف برای دور بازو از سایز ۲۲ تا ۴۲ سانتیمتر مناسب و بستن آن بسیار آسان است .همچنین به کمک نشانه های روی نمایشگر (مانیتور) می توانید از وضعیت تحرکی بدنتان و به نحو صحیح بسته شدن بازوبند و شل نبودن آن مطلع شوید. بهتر است زمانی که از دستگاه استفاده می کنید دستتان را در جایی ثابت و صاف و بدون حرکت اضافی بگذارید و بازویتان هم راستای قلبتان باشد تا امکان خطا در اندازه گیری صفر شود. این فشار سنج برای ۲ کاربر به طور مجزایی طراحی شده که قابلیت ضبط ۶۰ تست پشت سر هم را برای هریک دارد و مجموعا دارای ۱۲۰ حافظه است. فشار سنج امرن ۳M COMFORT به وسیله ای ۴ باتری قلمی تغذیه می گردد و جهت استفاده از آن کافیست بازوبند را به دستگاه متصل و ۱ تا ۲ سانتی متر بالاتر از آرنج چپ ببندید و دکمه شروع به کار را فشرده تا بازوبند به صورت خودکار از هوا پر شود و میزان فشار سیستولیک خون (فشار وارده به دیواره رگ هنگام انقباض قلب) و دیاستولیک خون (فشار وارده به دیواره رگ بین دو ضربان قلب) برحسب میلی متر جیوه ودر محدوده ۳۰ تا ۲۹۹ میلی متر جیوه را روی نمایشگر LCD نمایش بدهد.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 6 اسفند 1401
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش