topbar
منو

بازگرداندن کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همه تلاش ما در تاتاکالا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد ، با این وجود ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرین .ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگردان آن اقدام کنید .

همه کالا های بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه اصلی و برچسب تاتاکالا روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره فاکتور ارايه شود .

جعبه اصلی کالا و اقلام اصلی همراه آن ، در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد .

همه محصولات حساسیت محور  و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند ( مانند محصولات آرایشی و بهداشتی ، خوراکی ها و لباس زیر ) در صورت باز شدن پلمپ کالا  امکان بازگرداندن کالا را نداند.

کالاهی نیازمند نصب ( مانند یخچال ، کولر  و… )توسط نمایندگی مجاز نصب و راه اندازی شود ، در غصیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش تاتاکالا خارج میشود

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید ، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا ، اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده میشود .

کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشد . هیچگونه آثار استفاده ( مانند لکه ، رنگ پریدگی ، یا بوی عطر و بدن ) وجود نداشته باشد و تگ برند ، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد .

کالاهایی که دیده ایید
فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا