بازخورد درباره این کالا

دستگاه پخش خودرو بلوتوثی 12 وات Vocal Power 1870-1

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: ttp-3340085
برچسب
ویژگی های محصول
  • وزن : 850g
  • ابعاد : 25 × 11 × 25 cm
  • اتصالات.شبکه های ارتباطی : بلوتوث
  • مشخصات فنی.نوع خنک کننده : رادیات
  • مشخصات ورودی.ورودی ولتاژ : 12 ولت
  • پشتيباني از کارت حافظه جانبي : دارد
  • پورت usb : دارد
  • پورت aux : دارد
  • ساپورت حافظه جانبی : تا 64 گیگابایت
+ اطلاعات بیشتر

با تولید و توسعه رادیو پخش های رم و فلاش خور یا دکلس تقریبا استفاده از CD و DVD محدود شد. شرکت های سازنده دستگاه پخش های خودرو کم کم تولید آن ها را نیز کاهش داده اند. اگر چه کمپانی هایی مثل پایونیر و سونی هنوز هم محصولات قدرتمندشان را با داشتن ورودی CD و DVD تولید می کنند. اما این محصولات در اصل برای سیستم های صوتی حرفه ای طراحی و ساخته می شود. با گشتی و گذاری در بازار می بینید که سلیقه بیشتر مردم راید پخش دکلس است. بزرگترین دلیل این انتخاب های متاسفانه بالا بودن ارز است که باعث شده قیمت یک رادیو پخش با ورودی CD حداقل از 1 میلیون تومان کمتر نباشد و این هزینه فقط برای یک رادیو پخش CD خور رده پایین است.

همانطور که گفته شد رادیو پخش های رم و فلاش یا دکلس امروز جزء پرفروشترین محصولات صوتی و تصویری در بازار است. به خاطر تنوع زیاد این محصولات شاید انتخاب برایتان دشوار باشید. اما خب برای خرید این رادیو پخش ها باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد کیفیت صدای آن است که بسیار مهم است. ضعیف ترین و پایین ترین مدل ای سی صدا در بین این رادیو پخش ها مدل 1028 است. معمولا رادیو پخش های با کمترین قیمت از این مدل ای سی بهره برده اند. و اما بهترین و قوی ترین ای سی صدا مدل 7388 است که در رادیو پخش های رده بالا نصب می شود.

از قابلیت های خوب رادیو پخش بلوتوث دار دوفلاش وکال پاور مدل 1-1870 می توان به فلاش خور بودن آن شاره کرد. همانطور که گفته شد این رادیو پخش به ورودی USB , SD , AUX مجهز هست. البته بجز این موارد باید خاطر نشان کنیم که شما می توانید از قابلیت بلوتوث نیز بهره مند شوید. از بلوتوث رادیو پخش بلوتوث دار دوفلاش وکال پاور مدل 1-1870 می توانید برای مکالمه و پخش موزیک استفاده کنید. از ویژگی های خوب بلوتوث این دستگاه دیتراک بودن آن است. دیتراک یعنی از دستگاه پخش هنگام پخش موسیقی بلوتوث بتوانید موزیک های را عوض کنید. ضمنا باید خاطر نشان کنیم که بلوتوث این رادیو پخش با همه گوشی های ویندوز، اندروید و ios سازگاری دارد.

قابلیت ویژه رادیو پخش بلوتوث دار دوفلاش وکال پاور مدل 1-1870

شاید تا الان این قابلیت را در رادیو پخش های دیگر در بازار دیده باشید. ما رادیو پخش بلوتوث دار دوفلاش وکال پاور مدل 1-1870 یک قابلیت ویژه دارد که این رادیو پخش را از مدل های بازاری موجود در بازار متمایز می کند. این قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن آن است. مدل های جدید کمپانی های بزرگ مثل پایونر توانسته اند با این ویژگی محصولات خود را در بازار تخصصی تر نشان بدهند. این ویژگی به این صورت است که شما اپلیکیشن را روی گوشی نصب می کنید و بعد با استفاده از گوشی می توانید کل امکانات و قابلیت های رادیو پخش را مدیریت کنید. ازنقاط مثبت اپلیکیشن رادیو پخش بلوتوث دار دوفلاش وکال پاور مدل 1-1870 می توان به پشتیبانی از گوشی های اندروید و ios اشاره کرد.

برای این کار شما بایستی اپلیکیشن EwayLink دانلود کنید. این اپلیکیشن در Google Play و App store وجود دارد می توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید. در ضمن می توانید با استفاده از QR Reader بارکد بالا بسته بندی رادیو پخش را اسکن کنید.

 

نمایش بیشتر- بستن
برند: ,
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 22 آذر 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

دستگاه پخش خودرو بلوتوثی 12 وات Vocal Power 1870-1 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش