بازخورد درباره این کالا

گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Zoom S ZE553KL دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت – با برچسب قیمت مصرف کننده

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب: , ,
ویژگی های محصول
  • ابعاد : 7.99 × 77 × 154.3 میلی‌متر
  • توضیحات سیم کارت : سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
  • وزن : 170 گرم
  • ویژگی‌های خاص : دارای بدنه مقاوم , مناسب عکاسی , فبلت , مجهز به حس‌گر اثرانگشت
  • ساختار بدنه : فلز و شیشه مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor) کاربرد شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی
  • تعداد سیم کارت : دو سیم کارت
  • تراشه : Qualcomm MSM8953 Snapdragon 625 Chipset
  • پردازنده‌ی مرکزی : Octa-core Cortex-A53 CPU
  • نوع پردازنده : 64 بیت
+ اطلاعات بیشتر

این گوشی توسط دیجی‌کالا با تایید سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عرضه می‌شود و برچسب قیمت مصرف‌کننده دارد. این گوشی‌ با قیمت کنترل‌شده وارد کشور شده و فقط برای عرضه به مصرف‌کننده نهایی تامین شده‌ است. به علت محدودیت در تعداد این گوشی‌ها و به منظور توزیع عادلانه در سراسر کشور، سازوکار مشخص و شفافی به شرح زیر طراحی شده است:

– هر کاربر فقط می‌تواند یک عدد از این گوشی‌ها را خریداری کند
– برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد.
– در صورت هرگونه تخطی از شرایط فوق، سفارش لغو و وجه پرداختی عودت خواهد شد.

گوشی «ایسوس ذنفون زوم اس» (Asus Zenfone Zoom S ZE553KL ) با سخت‌افزاری قدرتمند و دوربین‌هایی که برای ثبت لحظه‌های شما مناسب به نظر می‌رسند و نمایشگری بزرگ، از پرچم‌داران ایسوس محسوب می‌شود. استفاده از تراشه‌‌ی شرکت کوالکام برای این گوشی به‌ همراه 4 گیگابایت رم می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز‌های کاربران باشد. تراشه‌ی 64بیتی MSM8953 که 8 هسته پردازنده‌ی مرکزی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno™ 506 را روی خود دارد، برای این گوشی انتخاب شده است. در حدود 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی که تا 256 گیگابایت قابلیت افزایش دارد، Wi-Fi و بلوتوث در کنار A-GPS و Glonass از دیگر امکانات ارتباطی و مکان‌یابی در ذنفون زوم اس هستند. جنس فلزی این گوشی باعث شده تا نزدیک به 170 گرم وزن داشته باشد. ذنفون گو، نمایشگری 5.5اینچی با رزولوشن 1080×1920 دارد. این نمایشگر که از فناوری AMOLED سود می‌برد، تراکم 401 پیکسل بر اینچ دارد؛ همچنین این گوشی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. دوربینی با سنسور 12مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و دوربین دوم با سنسور 13مگاپیکسلی دو ثبت‌کننده در این گوشی هستند. دوربین اصلی این گوشی دریچه‌ی دیافراگم f/1.7 دارد تا در نور کم هم تصاویر شفافی ثبت کند. هر سه دوربین می‌توانند تصاویر مناسبی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ثبت کنند. بله سه دوربین! دوربین اصلی این گوشی یک دوربین دوتایی است که یکی از آن‌ها به دوربین زوم شناخته می‌شود که ۱۲ برابر زوم کلی و ۲.۳ برابر زوم اپتیکال دارد. بعد از آیفون ۷ پلاس این دومین گوشی است که به دو دوربین برای ثبت تصاویر دقیق‌تر و بهتر مجهز شده و به صورت تخصصی برای کاربری‌های خاص طراحی شده است. این دوربین از حالت‌های مختلف عکاسی بهره می‌برد که با توجه به نیازتان می‌توانید هر کدام از این حالت‌ها را که خواستید انتخاب کنید. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید مارشمالو نسخه‌ی 6.0 مجهز شده که برای این گوشی مطلوب به نظر می‌رسد و به اندروید 7.0 یعنی نوقا هم قابل ارتقاست. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌یون تامین‌کننده‌ی انرژی لازم برای ذنفون گو است. سخت‌افزاری بر پایه‌ی تراشه‌‌ی کوالکام MSM8953 به‌همراه چهار گیگابایت رم، دوربین‌ اصلی با سنسور 12 مگاپیکسل و نمایشگری 5.5اینچی با تراکم 401 پیکسل بر اینچ، می‌توانند دلایل قانع‌کننده‌ای برای خرید این پرچم‌دار باکیفیت باشند؛ البته در کنار این موارد باید رده‌ی قیمتی ذنفون زوم اس را هم در نظر گرفت.

بستن

نقد و بررسی تخصصی

ایسوس هم بالاخره به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم دوربین دوتایی پیوست؛ روندی که یکی دو سالی است در میان گوشی‌های هوشمند، به‌خصوص مدل‌های رده‌بالا، وجود دارد. گوشی دو دوربینه‌ی ایسوس، ذن‌فون زوم اس (ZenFone S) نام دارد. در پشت این گوشی، دو دوربین با حسگرهای ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد که قابلیت زوم اپتیکال واقعی ۲٫۳ برابر را در اختیارتان قرار می‌دهد. این گوشی که با نام ذن‌فون ۳ زوم هم در برخی از مناطق جهان عرضه شده است، مدل بهبود یافته‌ی ذن‌فون زوم محسوب می‌شود. درست مثل مدل‌های گذشته و همان‌طور که نام این گوشی نشان می‌دهد، ذن‌فون زوم اس یک گوشی دوربین-محور است؛ بدین معنی که این گوشی احتمالا برای کاربران عادی موبایل جذاب نخواهد بود و برای کسانی مناسب است که از گوشی هوشمند خود به‌عنوان ابزاری برای عکاسی استفاده می‌کنند. در ادامه با دیجی‌کالا همراه شوید تا به بررسی مشخصات و قابلیت‌های اصلی ایسوس ذن‌فون زوم اس بپردازیم.

دوربین

همان‌طور که گفتیم، ذن‌فون زوم اس یک گوشی هوشمند دوربین-محور است؛ بنابراین بررسی گوشی را با دوربینش آغاز می‌کنیم. سیستم دوربین دوتایی این گوشی، بزرگ‌ترین مشخصه‌ی آن محسوب می‌شود و ایسوس هم، تبلیغات زیادی پیرامون آن انجام داده است. در پشت ذن‌فون زوم اس، دو دوربین وجود دارد که هر دوی آن‌ها از حسگرهایی با دقت ۱۲ مگاپیکسل استفاده می‌کند.

لنز دوربین اصلی، نسبت کانونی f/1.7 دارد و از لرزشگیر اپتیکال تصویر چهار جهته استفاده کرده که حسگر سونی IMX362 را همراهی می‌کند. این دوربین وظیفه‌ی ثبت تمام تصاویر گرفته شده با دوربین ذن‌فون زوم اس را دارد. در کنار این دوربین، دوربین ثانویه تعبیه شده است که از یک لنز تله با نسبت کانونی f/2.6 استفاده می‌کند و قابلیت زوم اپتیکال ۲٫۳ برابر را برای دوربین اولیه، فراهم می‌کند؛ البته زوم ۲٫۳ برابری به‌صورت ثابت وجود دارد و برای مثال نمی‌توان از زوم اپتیکال ۱٫۵ یا ۲ برابر هم استفاده کنید. در کنار این زوم اپتیکال، زوم دیجیتال هم وجود تا بتوانید در مجموع تا ۱۲ برابر روی سوژه‌ی مورد نظر زوم کنید. تغییر میزان زوم در برنامه‌ی دوربین گوشی، به راحتی و با انتخاب دکمه‌ی 1.0x که در بالای دکمه‌ی شاتر قرار دارد، صورت می‌پذیرد.

علاوه بر این، حالت دیگری باعنوان Depth of Field هم وجود دارد که مخصوص عکاسی پرتره است و با محو کردن فضای اطراف سوژه، عکس‌های زیبایی را تولید می‌کند. جالب اینجاست که میزان محو شدن فضای اطراف را می‌توان پس از ثبت عکس و به سادگی حرکت دادن یک نوار، تغییر داد. اگر مبحث زوم را کنار گذاریم، کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین اصلی گوشی به لطف نسبت کانونی f/1.7 که باعث می‌شود تا نور زیادی وارد دوربین شود و لرزشگیر اپتیکال تصویر، کاملا خوب و رضایت‌بخش است.

در نهایت، دوربینی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی هم در بالای نمایشگر وجود دارد که به کمک لنزی با نسبت کانونی f/2.0 می‌تواند تصاویر خوبی ثبت کند؛ به‌علاوه برای عکاسی سلفی در شرایط نوری ضعیف، مثل گوشی‌های آیفون، کل نمایشگر روشن شده و نقش یک فلش بزرگ را بازی می‌کند.

حتی در شرایط نوری ضعیف هم، کیفیت عکس‌های ذن‌فون زوم اس به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، بسیار خوب است؛ اما در سمت دیگر و هنگامی که از قابلیت زوم اپتیکال، کیفیت عکس‌های ثبت شده افت پیدا می‌کند و جزئیات کاهش می‌یابد.

طراحی و کیفیت ساخت

ذن‌فون زوم اس همانند گوشی‌های پرچم‌دار ایسوس از بدنه‌ای تمام فلزی استفاده می‌کند که به‌صورت یکپارچه به قسمت شیشه‌ای جلوی گوشی متصل شده است. این موضوع سبب می‌شود تا هنگام در دست گرفتن گوشی، احساس کار کردن با یک گوشی رده‌بالا و پرچم‌دار به شما منتقل شود. به‌علاوه روکش مات این بدنه، کاملا در برابر جذب اثرانگشت و چربی دست مقاوم است؛ بنابراین خیال‌تان حداقل از بابت کثیف شدن قاب پشت گوشی، راحت خواهد بود؛ البته در بالا و پایین این قاب، دو بخش باریک از جنس پلی‌کربنات، برای آنتن‌دهی گوشی قرار دارد. از لحاظ ظاهری، ذن‌فون زوم اس شباهت زیادی به گوشی‌های پرچم‌دار هواوی دارد. حسگر اثرانگشت در قالب یک فرورفتگی مربعی شکل روی قابل پشتی قرار دارد و هر دو دوربین، در گوشه‌ی بالا و سمت چپ قاب تعبیه شده است. این حسگر می‌تواند علاوه بر تشخیص اثر انگشت دست، وظایف دیگری را مثل پاسخ دادن به تماس‌ها، ثبت تصویر و فعال کردن دوربین هم، ایفا کند.

ذن‌فون زوم اس به دلیل اینکه بدنه‌ی کشیده و عریضی ندارد، یک گوشی خوش‌دست محسوب نمی‌شود. کار کردن با این گوشی با یک دست تقریبا محال است و حتما باید از هر دو دست کمک گرفته شود.

نمایشگر و صوتی

قسمت اعظمی از فضای جلوی گوشی توسط یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی اشغال شده است که زیر یک لایه از شیشه‌ی ضد و خش گوریلا گلس ۵، قرار دارد. این نمایشگر دقتی معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل یا همان فول اچ‌دی دارد و از فناوری امولد استفاده می‌کند؛ یعنی همان فناوری معروفی که در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ هم وجود دارد. این فناوری سبب می‌شود که نسبت کنتراست تصویر افزایش یافته و رنگ‌ها، غلیظ‌تر و به‌صورت زنده‌تری به نمایش درآیند. طبق ادعای شرکت سازنده، حداکثر میزان روشنایی نمایشگر ذن‌فون زوم اس معادل ۵۰۰ نیت است که برای یک گوشی میان‌رده، رقم خوبی محسوب می‌شود. لازم به ذکر است نمایشگر ذن‌فون زوم اس، می‌تواند تا ۱۰ لمس را به‌صورت همزمان تشخیص دهد.

علاقه‌مندان به دنیای موسیقی از وجود استاندارد صوتی Hi-Res در این گوشی خوشنود خواهند شد. کافی است هدفونی را که از این استاندارد پشتیبانی می‌کند، به گوشی متصل کرده و از کیفیت صدای آن لذت ببرید. به‌علاوه ذن‌فون زوم اس قابلیت پخش فایل‌های صوتی با دقت ۲۴ بیت را هم دارد.

عملکرد و سیستم عامل

ذن‌فون زوم اس یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود و از تراشه‌ی میان‌رده‌ای هم استفاده می‌کند. ایسوس برای این گوشی، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ را انتخاب کرده است که در کنار چهار گیگابایت رم، قدرت کافی برای اجرای روان و بی‌عیب و نقص اکثر برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را فراهم می‌کند؛ البته به هیچ‌وجه نباید انتظار عملکردی را مشابه گوشی‌های پرچم‌دار، از این مدل داشته باشید. این سخت‌افزار توسط یک باتری قدرتمند با ظرفیت باورنکردنی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود. روی کاغذ، این باتری در کنار نمایشگر و تراشه‌ی کم‌مصرف، باید به‌راحتی با یک بار شارژ کامل، این گوشی را تا دو سه روز سر و پا نگه دارد؛ ولی در عمل، شارژدهی این گوشی به سختی از مرز یک روز عبور می‌کند. احتمالا سیستم نرم‌افزاری این گوشی، به اندازه‌ی کافی بهینه نشده است و نمی‌تواند از ظرفیت این باتری، به نحو احسنت استفاده کند. ممکن است این موضوع با یک به‌روزرسانی ساده‌ی نرم‌افزاری برطرف شود؛ ولی در حال حاضر، انتظار شارژدهی زیادی از باتری قدرتمند ذن‌فون زوم اس نداشته باشید.

ذن‌فون زوم اس به‌صورت پیش‌فرض از اندروید نسخه‌ی ۶ استفاده می‌کند؛ ولی شرکت ایسوس وعده داده است که این گوشی در سال ۲۰۱۷ میلادی، به اندروید ۷ هم به‌روزرسانی شود. صرف از نظر از نسخه‌ی سیستم‌عامل، ذن‌فون زوم اس هم مثل سایر دستگاه‌های هوشمند ایسوس از رابط کاربری ZenUI استفاده می‌کند. این رابط کاربری، شباهت زیادی به رابط کاربری استاندارد اندروید دارد؛ ولی ایسوس یک سری قابلیت جذاب مثل امکان تغییر پوسته یا سیستم مدیریت قسمت‌های مختلف دستگاه را به آن اضافه کرده است. مورد دوم، مجموعه‌ای از سرویس‌های کنترل گوشی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی عملکرد باتری، میزان مصرف اینترنت، امنیت یا فایل‌های اضافی آن را مدیریت کنید.

جمع‌بندی

ایسوس ذن‌فون زوم اس تنها یک گوشی دوربین-محور نیست؛ این مدل، یک گوشی میان‌رده‌ی بسیار خوب با امکانات کامل محسوب می‌شود که تجربه‌ی استفاده از سیستم اندروید را به شکلی صحیح و کامل، در اختیارتان قرار می‌دهد. حتی اگر از سیستم دوربین دوتایی با امکانات خارق العاده‌ی آن نظیر قابلیت زوم ۲٫۳ برابر یا عکاسی پرتره بگذریم، بدنه‌ی تمام فلزی، نمایشگر امولد و پشتیبانی از صدای Hi-Res، می‌تواند دلایلی خوبی برای خرید این گوشی محسوب شود. اگر هم به دنبال یک گوشی میان‌رده‌ی دوربین-محور با امکاناتی معادل یک دوربین دیجیتال حرفه‌ای هستید، ایسوس ذن‌فون زوم اس می‌تواند یکی از برترین انتخاب‌های شما محسوب شود.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 27 خرداد 1400
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

گوشی موبایل ایسوس مدل Zenfone Zoom S ZE553KL دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت – با برچسب قیمت مصرف کننده (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش