بازخورد درباره این کالا

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Infinim HBS-910

برند:
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • قابلیت پخش موسیقی : دارد
  • قابلیت کنترل صدا و موزیک : دارد
  • راهنمای صوتی : دارد
  • وزن : 51 گرم
  • ورژن بلوتوث : 4.1
  • مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه : 16 ساعت
+ اطلاعات بیشتر

هدست استریو بی‌سیم «ال‌جی» مدل «Tone Infinim HBS-910» از نوع هدست‌های بلوتوث پشت گردنی است که با داشتن اسپیکرهای چهار لایه باکیفیتش توانسته، تایید «Harman/Kardon» را بگیرد. از دیگر ویژگی‌های این هدست می‌توان به هشدار لرزشی، سیم‌جمع‌کن، میکروفون دیجیتال و باتری قابل شارژ برای پخش 10.5 ساعت موسیقی اشاره کرد. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ هدست‌های بی‌سیم این است که کاربر را از قیدوبند کابل‌های درهم‌پیچیده هندزفری رها می‌کند و این امکان را می‌دهد که فارغ از محدودیت‌های طول کابل، در محدوده‌ی عملکرد بلوتوث، از دستگاه خود استفاده کند. هدست‌های پشت گردنی شامل یک پنل منحنی نعلی‌شکل هستند که از طریق بلوتوث به گوشی متصل شده و اسپیکرهایش با کابل‌های کوتاهی که به پنل متصل است، درون گوش قرار می‌گیرند. در صورت استفاده‌نکردن هم می‌توان اسپیکرها را به دور گردن رها کرد که البته رهاشدگی و بالا و پایین پریدن آن‌ها در حین حرکت کاربر خیلی هم خوشایند نیست. ال‌جی با استفاده از مکانیزمی خاص، این مشکل را در این مدل و برخی مدل‌های مشابه حل کرده است؛ به این صورت که دکمه‌هایی در طرفین پنل وجود دارند که با فشار آن‌ها می‌توان کابل اضافه را جمع و اسپیکرها را به پنل نزدیک کرد.

از نظر فنی باید گفت، HBS-910 بدنه‌ای پلاستیکی دارد که وزن آن به 51 گرم می‌رسد. باتری لیتیومی آن با یک‌بار شارژ (به مدت تقریبا 2 ساعت) می‌تواند برای 16 ساعت مکالمه یا 10.5 ساعت پخش موسیقی شارژ داشته باشد و در صورت استفاده‌نکردن تا 540 ساعت در حالت استندبای باقی می‌ماند. میکروفون دیجیتال «MEMES Dual» نویزهای حین مکالمه را به حداقل می‌رساند و اسپیکرهای چهار لایه و «aptX»، صدایی واضح و باکیفیت و مورد تایید شرکت معروف Harman/Kardon را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد؛ همچنین باید به هشدار لرزشی و راهنمای صوتی هدست برای اعلام وضعیت باتری اشاره کرد. در صورت استفاده از گوشی‌های اندرویدی می‌توان با نصب نرم‌افزار «Tone And Talk»، قابلیت‌هایی چون خواندن پیامک‌ها، اعلام زمان، فرمان‌پذیری صوتی (درصورتی‌که گوشی این قابلیت را داشته باشد) را هم در اختیار داشت.

نقد و بررسی تخصصی

ال‌جی در طراحی هدست‌های سری TONE برخلاف بیشتر تولیدکنندگان هدفون‌های توگوشی، رویکرد متفاوتی داشته است. در طراحی این سری قسمتی که در دور گردن قرار می‌گیرد، کاری بیش از تولید صدا انجام می‌دهد. این قسمت فضای کافی برای دکمه‌ها و امکانات بسیاری را فراهم کرده است؛ ویژگی‌هایی که شاید در هدست‌های بلوتوث یا هدفون‌ها به خاطر محدودیت‌هایشان نمی‌تواند وجود داشته باشد. ال‌جی یکی از معدود شرکت‌هایی است که به تولید این نوع هدست‌های بلوتوث دست زده است.

طراحی و ساخت

هدست Tone Infinim HBS-910 از پلاستیک ساخته شده است و رنگ‌های رزگلد و نقره‌ای آن جلوه‌ی آلومینیومی دارد. این هدست دو دکمه‌ در قسمت جلویی خود دارد: دکمه‌ی چندمنظوره و دکمه‌ی تماس. قسمتی که پشت گردن قرار می‌گیرد، باریک و ظریف است و لایه‌ای که روی آن را پوشانده، آن را برای استفاده‌ی طولانی‌مدت مناسب می‌کند؛ به‌طوری‌که با قرارگرفتن آن روی گردن، پوستتان آزاری نخواهد دید و احساس راحتی خواهید کرد. تنها چیزی که ممکن است برای بعضی افراد مشکل‌زا باشد، این است که امکان دارد هدفون با بیرون‌آمدن از درون گوش دچار پیچ‌خوردگی شود و اگر لباس چندلایه مانند ژاکت پوشیده باشید، میان آن پنهان شود. سرگوشی‌های این هدفون دورگردنی با اندکی کشیدن از محفظه مخصوص بیرون می‌‌آیند و به‌راحتی با اندکی کشیدن خودبه‌خود جمع می‌شوند. درگاه microUSB شارژ این هدست به‌خوبی مخفی شده و ظاهر آن را تحت تاثیر قرار نداده است. کابل مخصوص شارژ در جعبه‌ی حاوی این محصول موجود است و علاوه‌برآن سرگوشی‌های سیلیکونی یدک دیگر به همراه این هدست وجود دارد که برای اندازه‌های مختلف گوش مناسب هستند. این هدست در سه رنگ مشکی، رزگلد و نقره‌ای تولید شده است.

ویژگی‌ها

اتصال این هدست بی‌سیم مانند بقیه‌ی لوازم جانبی بی‌سیم به‌وسیله‌ی بلوتوث انجام می‌شود که در این مدل نسخه‌ی 4.1 آن به ‌کار رفته است. جفت‌شدن آن با دستگاه موردنظر بسیار ساده است؛ به‌طوری‌که تنها چند ثانیه نیاز است تا اتصال برقرار و هدست آماده‌به‌کار شود. هنگامی‌که آن را روشن می‌کنید، به‌صورت خودکار در حالت جفت‌شدن با دستگاه قرار می‌گیرد و اگر به دستگاه وصل شود، دفعات بعد به‌صورت خودکار این اتصال برقرار می‌شود. اگر بعد از چند ثانیه آن دستگاه را پیدا نکند، دوباره به حالت جفت‌شدن می‌رود و می‌توانید یک دستگاه جدید را با آن جفت کنید. حداکثر فاصله‌ی تقریبی لازم برای برقراری اتصال بی‌سیم حدود 4.5 تا 7.5 متر است که بستگی به دیوارهای موجود در مسیر دارد.

فناوری Dual MEMS در هدست دورگردنی Tone Infinim HBS-910 یکی از امکاناتی است که به صدای شفاف هنگام مکالمه کمک می‌کند.

در هدست دورگردنی Tone Infinim HBS-910 ال‌جی امکان خواندن پیام‌ها با کمک اپلیکیشن «Tone & Talk» هنوز وجود دارد. این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی تولید شده است و می‌توانید آن را از Google Play دانلود کنید. این اپلیکیشن علاوه‌بر امکاناتی که گفته شد، پیام‌هایی مربوط به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر را می‌خواند و برخی امکانات مربوط به مدیریت تماس‌ها و مخاطب‌ها را فراهم می‌کند. هشدار لرزشی در زمان برقراری تماس، یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های این هدست است که اگر از آن بهره‌مند شوید، می‌توانید با خیال راحت درحالی‌که هدست دور گردن قرار دارد و بدون نیاز به دسترسی گوشی موبایل، به فعالیت‌هایی مثل مطالعه، ورزش و کارهای هنری بپردازید. علاوه‌براین، هر وقت خواستید استفاده از آن را به‌طور موقت متوقف کنید، تنها کافی است سرگوشی‌ها را بردارید و اجازه دهید روی گردن شما بمانند و هرگاه دوباره به آن نیاز داشته باشید، به‌راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. شاید آن‌قدر به‌ راحت‌بودن این کار عادت کنید که بعد از چند روز استفاده از این هدست، به‌سختی بتوانید آن را از دور گردن خود بردارید.

کاربران اندرویدی می‌توانند با اپلیکیشنTone & Talk پیام‌های خود را از طریق این هدست دورگردنی ال‌جی بخوانند، این ویژگی در مدل‌های دیگر مشابه ال‌جی هم به وفور دیده می‌شود و شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین و منحصربه‌فردترین امتیازات این سری هدست‌هاست.

این هدست از اسپیکر چهار لایه بهره می‌برد که صدایی متعادل و باکیفیت با کمترین اعوجاج را در اختیار کاربر می‌گذارد؛ همچنین میکروفون آن از فناوری Dual MEMS بهره برده است که با وجود آن، تماس‌هایی با صدایی بسیار شفاف برقرار می‌شوند. مانند بیشتر هدست‌های بلوتوث ال‌جی، این هدست از فناوری کوالکوم aptX بهره می‌برد که صدایی بسیار شفاف را هنگام تماشای ویدئو و گوش‌دادن به موسیقی تولید می‌کند. تاییدیه Harman/Kardon در کیفیت صدا از دیگر امتیازات این هدست بی‌سیم است و نشان می‌دهد ال‌جی در بهبود کیفیت صدا تنها به ادعا بسنده نکرده و می‌توانید از گوش‌دادن به موسیقی بیشترین لذت را ببرید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هدست بی‌سیم وجود هشدار لرزشی است. با فعال‌بودن هشدار لرزشی دیگر نگران دوربودن گوشی موبایل و نشنیدن صدای زنگ آن نخواهید بود. با توجه به شغل بسیاری از افراد که همیشه امکان دسترسی به گوشی را ندارند، این ویژگی بسیار کاربردی است.

با هشدار لرزشی هدست Tone Infinim HBS-910 دیگر تماس‌های خود را از دست نخواهید داد.

نگاه کلی

هدست‌های دورگردنی برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند همیشه به هدفون خود دسترسی داشته باشند و نگران گم‌شدن و افتادن آن نباشند؛ همچنین بسیاری از افراد امکان دسترسی همیشگی به موبایل خود را ندارند و ازدست‌دادن تماس‌ها مشکل آزاردهنده‌ای برای آن‌هاست. مدل «Tone Infinim HBS-910» ال‌جی با داشتن هشدار لرزشی و بهبود کیفیت صدا نسبت به مدل‌های قبلی با میکروفون Dual MEMS و استفاده از تکنولوژی aptX کاری می‌کند که همیشه بخواهید آن را دور گردن خود نگه دارید و از امکانات آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر- بستن
  • ارسال توسط تاتاکالا
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

توضیحات تکمیلی

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Infinim HBS-910

امتیاز کاربران به:

هدست استریو بی سیم ال جی مدل Tone Infinim HBS-910 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش