بازخورد درباره این کالا

یخچال و فریزر دوو مدل FR-660GW

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب: ,
ویژگی های محصول
  • نمودار مصرف انرژی : A
  • ارتفاع : 2000 میلی‌متر
  • عمق : 686 میلی‌متر
  • پهنا : 670 میلی‌متر
  • لامپ یخچال : بله
  • بدون برفک : بله
  • آبسردکن : بله
  • تعداد طبقات : 4
  • تعداد طبقات درب : 4
+ اطلاعات بیشتر
سری 660 یخچال و فریزرهای شرکت دوو در کنار سایر مدل‌های تولیدی این شرکت، تنوع خوبی از قیمت و امکانات را برای کاربران فراهم آورده است. مدل‌های این سری ظرفیتی 24 فوتی دارند و رتبه انرژی آن‌ها A است. این یخچال فریزرها هم مثل سایر تولیدات شرکت دوو به کمپرسورهای کم‌مصرف HE مجهز شده‌اند و در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و بدنه استیل در بازار قابل تهیه هستند. این سری همچون سایر تولیدات شرکت دوو از طراحی راضی‌کننده‌ای برخوردار است. یخچال و فریزرهای سری 660 از طراحی ساده و درعین‌حال شیک و جذابی برخوردارند و به‌راحتی می‌توانند تکمیل‌کننده آشپزخانه مدرن شما باشند. روی بدنه این سری هیچ‌گونه برجستگی وجود ندارد و طراحی مسطح آن زیبایی آن را دوچندان کرده است. خوشبختانه شرکت دوو برای روشنایی داخلی این سری هم از لامپ‌های LED استفاده کرده است. علاوه بر این در قسمت بالایی آبریز یک کنترل پنل LED با دکمه‌های لمسی قرارگرفته تا کار با دستگاه لذت‌بخش باشد. از دیگر امکانات این سری می‌توان به سیستم قدرتمند گردش هوای 3 بعدی آن اشاره کرد که به پخش یکنواخت هوا در تمامی بخش‌های یخچال و فریزر کمک می‌کند. از دیگر امکانات قابل اشاره در مورد این مدل می‌توان به نوار ضد باکتری استفاده‌شده در قسمت دور در آن اشاره کرد.

نقد و بررسی تخصصی

شرکت‌های پیشرو در تولید لوازم خانگی یخچال و فریزرهای خود را در سبک‌های متنوعی طراحی و تولید می‌کنند. مدل‌های مختلف یخچال و فریزر از سبک سایدبای‌ساید و در فرانسوی گرفته تا مدل‌های دوقلو، هتلی و کمبی کاربرد خاص خود را دارند و هر کدام برای دکوراسیون و آشپزخانه‌ی خاصی مناسب هستند. با این وجود سبک طراحی کمبی یا بالا و پایین  در هنوز طرفداران خود را دارد. یخچال‌های کمبی معمولا ابعاد کوچک‌تری نسبت به مدل‌های در فرانسوی، سایدبای‌ساید و دوقلو دارند و به همین خاطر یکی از گزینه‌های مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر محسوب می‌شوند. یخچال و فریزر «FR-660GW» یکی از یخچال و فریزرهای بالا و پایین شرکت «دوو» است که با ابعاد جمع‌وجور و فناوری‌های سرمایشی خوب به بازار عرضه شده است. در ادامه با بررسی خصوصیات کلیدی این محصول با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

دوو یخچال و فریزر مدل FR-660GW  خود را در سبک کمبی یا بال و پایین تولید کرده است. این یخچال 24 فوت طراحی ساده و کلاسیکی دارد و رنگ سفید آن به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ می‌شود. مثل سایر یخچال و فریزر‌های کمبی، اکثر فضای این دستگاه به فضای یخچال اختصاص داده شده است. این مدل از نوع فریزرپایین است.

پنل تنظیمات یخچال و فریزر دکمه‌های فشاری با کاربری بسیار آسان دارد. با وجود یک صفحه‌نمایش دیجیتال بزرگ مشاهده و اعمال تنظیمات دستگاه راحت‌تر شده و می‌توانید از دمای دقیق دستگاه با خبر شوید. به کمک این پنل دمای کارکرد امکان یخچال و فریزر را به صورت جداگانه تنظیم کنید. پنل دیجیتال روی درِ بالایی دستگاه و در ارتفاع مناسب به دور از دسترس کودکان قرار گرفته است.

محفظه‌ی داخلی

طبقات یخچال از جنس شیشه ساخته شده‌اند که مقاومت زیادی داشته و در برابر شوک‌های حرارتی مقاوم هستند. این طبقات در برابر وزن مواد غذایی مقاومت زیادی داشته و نشکن هستند. امکان تنظیم ارتفاع طبقات یخچال وجود دارد تا کاربر بتواند بسته به مواد مورد نظر به بهترین شکل از فضای داخلی دستگاه استفاده کند.

در مجموع چهار طبقه برای یخچال در نظر گرفته شده که با یک کشوی بزرگ میوه و سبزیجات در قسمت پایینی  همراه شده است. با رسیدن رطوبت کمتر و سرمای بیشتر میوه و سبزیجات به مدت طولانی‌تری تازگی خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این بر روی درِ یخچال چهار طبقه تعبیه شده است که برای قرارگیری ظرف نوشیدنی، تخم‌مرغ، ظرف سس، قوطی و مواد کوچک‌تر مناسب هستند. برای طبقه‌ی پایین ارتفاع بیشتری در نظر گرفته شده که آن را برای نگهداری ظروف مرتفع مثل بطری‌های نوشیدنی مناسب کرده است.

طبقات شیشه‌ای مقاوم امکان تغییر ارتفاع دارند و بسته به نیاز و حجم ظروف و مواد غذایی می‌توانید آن را تنظیم کنید.

قسمت فریزر تماما از طبقات کشویی تشکیل شده است. این موضوع در اکثر مدل‌های فریزرپایین صادق است. مزیت بارز طبقات کشویی در دسترسی راحتی است که به مواد انتهای قفسه ایجاد می‌کنند. در مجموع چهار کشو برای قسمت فریزر در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها با ارتفاع بیشتر و برای مواد حجیم‌تر طراحی شده است.

آبریز بیرونی

وجود آبریز بیرونی یکی از ویژگی‌های پرطرفدار و کاربردی در یخچال‌های امروزی است. این قابلیت تقریبا در تمام یخچال‌های پیشرفته و گران‌قیمت سایدبای‌ساید و درفرانسوی به چشم می‌خورد؛ اما به دلیل استقبال زیادی که از آن شده حتی در برخی از مدل‌های کمبی و دوقلو هم با آن مواجه می‌شویم. یخچال FR-660GW هم با برخورداری از آبریز دسترسی به آب سرد را به راحتی ممکن کرده است. به علاوه وجود آبریز روی دستگاه نیاز به باز و بسته‌کردن درِ یخچال را برطرف کرده و در نهایت به حفظ سرمای درونی آن کمک می‌کند.

مخزن آبریز باید به صورت دستی پر شود و به این منظور یک مخزن کوچک داخل درِ یخچال تعبیه شده است. طراحی باریک و بهینه‌ی مخزن باعث شده فضای زیادی از یخچال اشغال نشود.

آبسردکن بیرونی دسترسی به آب خنک را آسان کرده و نیاز به باز و بسته‌کردن درِ دستگاه را هم کمتر کرده است.

جمع‌بندی

دستگاه FR-660GW دوو یک یخچال و فریزر باکیفیت است که به نسبت امکانات خود از قیمت به صرفه‌ای برخوردار است. برای روشنایی داخلی از چراغ‌های LED استفاده شده که هم کم‌مصرف هستند و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند. این دستگاه از قابلیت انجماد سریع بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن سپرد. نوارهای عایق یخچال از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال و فریزر جلوگیری می‌کنند. وجود آبریز بیرونی از مزایای قابل توجه و پرطرفداری است که در این مدل وجود دارد. کارکرد بدون برفک یخچال زحمت برفک‌زدایی دستی را کم کرده است. به کمک برنامه‌ی مخصوص مسافرت می‌توانید زمان‌هایی که خانه نیستید مصرف برق دستگاه را مدیریت کرده و به حداقل برسانید. همچنین این دستگاه با طراحی بالا و پایین می‌تواند یک گزینه‌ی خوب برای آشپزخانه‌های کوچک و متوسط باشد و به خانواده‌های نه‌چندان پرجمعیت توصیه می‌شود.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 8 آبان 1400
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

یخچال و فریزر دوو مدل FR-660GW (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش