بازخورد درباره این کالا

یخچال و فریزر دوو مدل FRS-3315

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
  • نمودار مصرف انرژی : A
  • اطلاعات نوع یخچال : سای بای ساید
  • گنجایش یخچال : 30فوت لیتر
  • ارتفاع : 1808 میلی‌متر
  • عمق : 890 میلی‌متر
  • پهنا : 928 میلی‌متر
  • لامپ یخچال : بله
  • بدون برفک : بله
  • آبسردکن : بله
  • تعداد طبقات : 4
  • تعداد طبقات درب : 5
  • تعداد کشو : 3
  • جهت باز شدن درب : به سمت راست
  • دارای کشو با تنظیم دما و رطوبت : بله
  • تعداد طبقات فریزر : 3
  • تعداد طبقات درب فریزر : 4
  • تعداد کشو فریزر : 2
  • جهت باز شدن درب فریزر : به سمت چپ
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری) : دارد
  • یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) : ندارد
  • اخطار باز ماندن درب : بله
  • لزوم اتصال به شیر آب : بله
  • سایر ویژگی‌ها : گنجایش 32 فوت مجهز به نسل جدید کمپرسورهای پربازده با 20% صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی صفحه نمایش LED لمسی Magic Cool Zone سامانه روشنائی LED تکنولوژی کاهش مصرف انرژی سیستم کاهش صدا در شب، یخساز و آبسردکن اتوماتیک سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، خوش‌بو کننده قدرتمند محفظه بزرگ آبسرد کن و یخساز امکان غیرفعال نمودن سامانه یخساز قفسه‌های متحرک فریزر، نگهدارنده تاشوی بطری بزرگ نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض طراحی بی‌همتای ظاهری، گردش هوای چندگانه چشم الکترونیک هوشمند (جهت کاهش مصرف انرژی) کنترل دیجیتال هوشمند
+ اطلاعات بیشتر
سری مجستای شرکت دوو یکی از زیباترین سایدبای‌سایدهای قابل تهیه در بازار فعلی است. خود شرکت سازنده هم برای معرفی این سری ازجمله طراحی زیبا، تکنولوژی پیشرفته استفاده کرده است. این سری هرچند ازلحاظ تکنولوژی و ویژگی‌های به‌کاررفته مدلی سطح میانی محسوب می‌شود، اما در مبحث طراحی به موفقیت کامل رسیده است. این سایدبای‌ساید در سه مدل GW بارنگ سفید براق، LW بارنگ سفید چرمی و ST با بدنه استیل به بازار عرضه‌شده تا بتواند تمامی سلایق را پوشش دهد. همچنین لازم به ذکر است که سایدبای‌ساید مجستای 32 فوتی ارتفاعی 1.8 متری دارد و پهنای آن 92 سانتی‌متر است. شرکت دوو در سری مجستا از کمپرسورهای کم‌مصرف HE استفاده کرده تا رتبه انرژی A روی برچسب انرژی این محصول نقش ببندد. از ویژگی‌های این سری می‌توان به سیستم روشنایی LED آن اشاره داشت که البته در محصولات این‌چنینی به استاندارد تبدیل‌شده است. علاوه بر این سرتاسر فضای داخلی به حس‌گرهای حرارتی مجهز شده تا در هرلحظه دمای بخش‌های مختلف یخچال و فریزر کنترل شود. این سایدبای‌ساید مثل سایر محصولات این رده به آب‌سردکن و یخ‌ساز خودکار مجهز شده و مخزن یخ‌ساز آن نیز برخلاف تولیدات اخیر شرکت‌های مطرح روی در آن سوار نشده است. بنابراین حذف یکی از طبقات فریزر این سایدبای‌ساید زیبا را می‌توان به‌عنوان یکی از معایب طراحی آن در نظر گرفت. از دیگر ویژگی‌های قابل اشاره در مورد این محصول می‌توان به وجود فیلتر ضد بو، نوار دور در ضد باکتری قابل تعویض، قفسه‌های متحرک فریزر و وجود محفظه Magic Cool در آن اشاره کرد.

نقد و بررسی تخصصی

دستگاه‌های یخچال و فریزر به‌طور عمده به چند دسته‌ی کلی تقسیم می‌شوند. یخچال‌فریزرهای بالا و پایین، سایدبای‌سایدها، در فرانسوی، دوقلو، چهار در و مینی. هرکدام از این یخچال و فریزرها طراحی و امکانات به‌خصوصی دارند و برای شرایط خاصی مناسب هستند. سایدبای‌سایدها به دلیل طراحی مدرن و فضای جادار خود از مدل‌های پرطرفداری هستند که در خیلی از آشپزخانه‌های امروزی استفاده می‌شوند. این مدل‌ها طراحی زیبا و جذابی دارند و یخچال و فریزر آن‌ها در دو سمت دستگاه و به‌صورت سرتاسری از بالا تا پایین قرار گرفته است.

معرفی یخچال و فریزر دوو مدل FRS-3315

شرکت «دوو» از کمپانی‌های کره‌ای به نام و مطرح آسیایی است که سال‌هاست در حوزه‌ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این شرکت در گذشته در صنعت خودرو فعال بود اما در حال حاضر تولیدات خود را محدود به لوازم خانگی کرده است.

دوو یخچال و فریزر «FRS-3315» خود را با طراحی سایدبای‌ساید به بازار عرضه کرده است. ساید زیبای دوو با امکانات کاربردی و قابلیت‌های سرمایشی قابل توجه یکی از دستگاه‌های کارآمد و گزینه‌ای خوب در این گروه از یخچال و فریزرها محسوب می‌شود. در ادامه با بررسی خصوصیات کلیدی این یخچال با ما همراه باشید.

 

فضای داخلی

دستگاه FRS-3315 یک یخچال و فریزر 32 فوت جادار است که با طبقات و کشوهای متععد می‌تواند جوابگوی نیازهای یک خانواده‌ی پرجمعیت باشد. پهنای محفظه‌ی یخچال مقداری از فریزر بیشتر است و در عین حال فضای فریزر گنجایش زیادی برای انجماد مواد غذایی فراهم کرده است.

کشوها و طبقات شیشه‌ای متعدد نگهداری و نظم‌بخشی به موادغذایی مختلف، از میوه‌ و سبزیجات گرفته تا بطری‌های کوچک و بزرگ را امکان‌پذیر کرده‌اند. با توجه به خاصیت طراحی سایدبای‌ساید طبقات عرض زیادی ندارند، با این وجود طراحی عمقی آن‌ها باعث‌شده بتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را در هر طبقه جا بدهید. البته این طراحی عمقی ممکن است دسترسی به مواد انتهای طبقات را کمی برایتان سخت کند.

طبقات شیشه‌ای مقاوم به وزن و حرارت هستند، امکان تغییر ارتفاع دارند و می‌توانید بسته به نیاز و حجم ظروف و مواد غذایی آن را تنظیم کنید.

علاوه بر طبقات و کشوها، قفسه‌های شفافی که داخل دو درِ دستگاه قرار گرفته، باعث‌شده به بهترین شکل از تمام فضای دستگاه استفاده شود. این طبقات برای نگهداری بطری نوشیدنی، کره، پنیر، تخم‌مرغ، ظرف سس و سایر اقلام کوچک فضای مناسبی را فراهم کرده‌اند.

عملکرد

دوو برای روشنایی داخلی دستگاه FRS-3315 از چراغ‌های LED استفاده کرده است. این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و هم گرمای بسیار ناچیزی تولید می‌کنند. به علاوه به علت نوع طراحی‌شان فضای خاصی را هم اشغال نمی‌کنند. این دستگاه از قابلیت انجماد سریع بهره‌‎مند است که می‌توان سرمایش سریع مواد غذایی تازه خریداری شده را به آن سپرد.

نوارهای عایق یخچال از نوع آنتی‌باکتریال هستند و از تجمع آلودگی روی درزهای یخچال و فریزر جلوگیری می‌کنند. وجود آبریز بیرونی از مزایای قابل توجه و پرطرفداری است که در این مدل وجود دارد. کارکرد بدون برفک یخچال زحمت برفک‌زدایی دستی را کم کرده است.

آبسردکن و مینی‌بار

آبسردکن بیرونی یک امکان پرطرفدار است که در بیشتر یخچال‌های سایدبای‌ساید به چشم می‌خورد. آبسردکن دسترسی آسان و سریع به آب خنک فراهم می‌کند و به این ترتیب با رفع نیاز به بازکردن درِ یخچال، در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود. دستگاه FRS-3315 دارای آبریز پدالی روی درِ فریزر است که کار با آن بسیار راحت است. این آبریز که دقیقا زیر پنل تنظیمات دستگاه قرار گرفته، علاوه بر فراهم‌سازی آب خنک، قابلیت تهیه‌ی یخ را هم دارد. محفظه‌ی یخ‌ساز خودکار در قسمت بالای فریزر قرار گرفته و فضای نسبتا بزرگی از فریزر را اشغال کرده است. گفتنی است آبریز و یخ‌ساز این مدل آب مورد نیاز خود را از طریق اتصال به آب شهری تامین می‌کنند و نیازی به پرکردن دستی مخزن آن‌ها نیست.

 

آبسردکن و مینی‌بار در کنار هم دسترسی به آب و هر نوشیدنی خنک دیگری را بدون نیاز به بازکردن درِ یخچال و هدررفت بیهوده‌ی سرمای داخلی ممکن کرده‌اند.

محفظه‌ی مینی‌بار که روی درِ دستگاه تعبیه شده است، دسترسی راحت‌تر به نوشیدنی ها و مواد پرمصرف را فراهم کرده است. به این ترتیب بدون اینکه نیازی به باز کردن کامل درِ یخچال داشته باشید، یک – و یا چند – نوشیدنی تگری بردارید. علاوه بر دسترسی آسان به نوشیدنی‌ها، به دلیل عدم نیاز به بازکردن کامل درِ یخچال، سرمای داخل دستگاه هدر نمی‌رود و در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود.

جمع‌بندی

دوو برای یخچال ساید خود امکانات بسیار جذابی را در نظر گرفته است. قابلیت آبسردکن که از محبوب‌ترین ویژگی یخچال‌های امروزی است در این مدل وجود دارد. این امکان با یخ‌ساز تمام اتوماتیک همراه شده تا در کنار هم مجموعه‌ای کامل و کارآمد را در اختیار شما قرار دهند. به این ترتیب نیاز به بازکردن درِ یخچال و فریزر تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در صورتی که درِ یخچال اشتباها باز بماند، دستگاه با صدای هشدار شما را از هدررفتِ سرما مطلع می‌کند. به علاوه با وجود فیلتر مخصوص، هرگونه بوی نامطلوب برطرف شده است. قابلیت سرمایش و انجماد سریع، محفظه‌ی مینی‌بار و فضای بزرگ و جادار همه و همه از مزایای یخچال FRS-3315 است که آن را برای یک خانواده‌ی پرجمعیت مناسب کرده است.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
فروشگاه اینترنتی تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
گارانتی 18 ماهه تاتاکالا
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 27 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

امتیاز کاربران به:

یخچال و فریزر دوو مدل FRS-3315 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش