بازخورد درباره این کالا

فوراور ترم

برند:
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
برچسب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول

    – فوراوِر ترم با فرمول قدرتمند و حمایتی
    – برای کمک به افزایش سطح انرژی و تسریع سوخت و ساز بدن است
    – همراه شما در برنامه ای که برای کاهش وزن در پیش دارید.

    کد: ۴۶۳

    ابتدای یک برنامه‌ی کاهش وزن می‌تواند یک کار دل هره آور باشد، و مسیر رسیدن به اهدافتان ممکن است دشوار و طولانی به نظر برسد. شروع یک رژیم سالم کنترل کننده‌ی کالری و ایجاد یک برنامه‌ی منظم تمرین، دو قدم اساسی هستند که با روش درست، شما را به موفقیت خواهند رساند. ابزار دیگری هم وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند و از تلاش‌هایتان در این مسیر حمایت کنند.
    فورِاوِر ترم  برای کمک به شتاب بخشیدن به تلاش‌های شما برای کاهش وزن طراحی شده‌ است تا  نتایج دلخواه و اندام مطلوب خود را زودتر مشاهده ‌کنید و به اهدافتان در کاهش وزن برسید. فورِاوِر ترم  با ترکیب منحصر به فردی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی، می‌تواند به تقویت سوخت و ساز کمک کند و فعالیت شما را به حداکثر بهره‌وری برساند.

     عصاره‌ی چای سبز با ترکیبات قوی پلی فنول، که با نام کاتچین‌ها (catechins) شناخته می‌شوند و تحقیقات مفصلی راجع به تاثیر آنها در فرآیند گرما زایی صورت گرفته‌ است، سوخت و ساز بدن ـ و آنتی اکسیدان ـ را ساپورت می‌کند. لازم به توضیح است که گرمازایی، یعنی سوختن چربی برای تولید انرژی در سلول‌های بدن. فورِاوِر ترم  همچنین کافئین طبیعی را برای بدن فراهم می‌نماید – این کافئین طبیعی مربوط به آلکالوئیدهای به دست آمده از عصاره‌ی دانه‌های گوآرانا می‌باشند و در مدت زمان ورزش و تمرینات بدنی و همچنین در روزهای پرمشغله و به حفظ سطح انرژی بدن کمک می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهند که همراهی چای سبز و کافئین طبیعی در پشتیبانی از گرمازایی تاثیر مضاعف دارد.

     

    عصاره‌ی دانه‌های قهوه سبز ترکیبات منحصر به فردی ـ اسید‌های کلروژنیک – را در اختیار می‌گذارند، میزان این ترکیبات در دانه‌های قهوه‌ی برشته خیلی زیاد نیست. نشان داده شده که این اجزای فعال به مهار جذب گلوکوز کمک می‌کنند وبه این ترتیب، ممکن است به حفظ میزان قند خون نرمال در افرادی که قند خونشان از قبل در رنج نرمال بوده‌است هم کمک کنند.  این تاثیرات می‌تواند به کنترل میل شدید به غذا همچنین به کنترل افت سطح انرژی کمک کند.

     

    گیاهان سه گانه‌ی حمایت کننده از سوخت و ساز بدن، شریک فوق العاده‌ی دیگری هم دارند؛

    کتان تمشک‌ها (Raspberry Ketone) و البته یک مکمل کامل از ویتامین‌های گروه ب با ویتامین ث. تحقیقات نشان می‌دهند کتان تمشک‌ها ممکن است به سوخت و ساز چربی، که می تواند توسط بدن برای تولید انرژی استفاده شود، کمک کنند.

    ویتامین‌های گروه ب و ویتامین ث در سوخت و ساز کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها ضروری هستند. از آنجا که این ویتامین‌ها به آسانی در مدت زمان استرس فیزیکی – مانند مدت زمان ورزش و تمرین بدنی – آزاد می‌شوند، سوخت رسانی (تولید دوباره‌ی آنها) مهم است و می‌تواند در پشتیبانی متابولیک تاثیر داشته باشد.

    فوراور ترم  ترکیبی قوی از عصاره‌های گیاهی و مواد مغذی را فراهم می‌کند تا به تامین انرژی و سوخت و ساز بدن کمک کند و با این روش، شما را در رسیدن به اهدافتان یاری میکند.

    روش استفاده:

    روزانه دو عدد پس از غذا، یک عدد صبح و یک عدد ظهر.

    بهتر است صبح ها پس از استفاده، 15 دقیقه ورزش سبک و پیاده روی داشته باشید تا به افزایش متابولیسم و چربی سوزی کمک کنید. به دلیل افزایش انرژی و سوخت و ساز بدن، بهتر است بعد از حدود ساعت ۶ عصر مصرف نشود زیرا ممکن است باعث بی خوابی شود و به همین دلیل برای شب امتحان و شب بیداری بسیار مناسب می باشد.

    تنها ۳۰ درصد مردم وزن طبیعی و سالمی دارند. چاقی و اضافه وزن امروزه به یک هنجار جدید تبدیل شده است. مشکل اینجاست که روش های کاهش وزن آنقدر دشوار است که ۸۵ درصد مردم آنها را ادامه نمیدهند و وسط کار، آنها را کنار میگذارند. ولی مصرف مکمل فوراور ترم Forever Therm یکی از بهترین راه های ساده برای کاهش وزن است.
    مکمل فوراور ترم Forever Therm یک مکمل تغذیه ای است. مواد اولیه آن عبارتند از کتون های تمشک، دانه  گوآرانا، عصاره چای سبز، ویتامین های گروه B ، عصاره قهوه­ی سبز و ویتامین C. عصاره قهوه سبز یکی از معروف ترین موادی است که در مکمل ها برای کاهش وزن استفاده میشود. قهوه سبز حاوی ماده ای به نام کلروژنیک اسید است که باعث کاهش وزن میشود. قهوه سبز در واقع دانه های لوبیای قهوه هستند که حرارت ندیده اند و بو داده نشده اند. قهوه سبز ذاتا سبز است اما معمولا آنها را بو میدهند تا به رنگ قهوه ای در بیاید و سپس به فروش میرسانند.
    قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است و از نظر دارویی، ترکیبات فعال دارد. مهمترین ترکیبات موجود در قهوه، کافئین و کلروژنیک اسید است. کلروژنیک اسید ماده اصلی قهوه سبز است که موجب کم شدن وزن میشود. در اثر بو دادن قهوه و تبدیل شدن آن به قهوه­ی قهوه ای رنگ، کلروژنیک زیادی از آن از بین میرود. به همین خاطر در این مکمل از قهوه سبز استفاده شده است. عصاره قهوه سبز حاوی مقدار کافئین است. مطالعات متعددی نشان داده است که کافئین سرعت سوخت و ساز را به میزان ۳ تا ۱۱ درصد افزایش میدهد.
    برخی مطالعات نشان میدهد که کلروژنیک اسید میتواند جذب کربوهیدرات ها از طریق دستگاه گوارش را کاهش دهد، که این خود موجب کاهش قند خون و افزایش ناگهانی انسولین شود. مطالعات دیگر نشان داده است که کلوژنیک اسید میتواند وزن، جذب چربی مواد غذایی، و چربی ذخیره شدن در کبد را کاهش داده و عملکرد چربی سوزی هورمون آدیپونکتین را بهبود دهد. کلروژنیک اسید میزان کلسترول و تری گلیسیرید را در آزمایش های انجام شده بر روی موشها به شدت کاهش داده است.
    کتون های تمشک موجود در این مکمل موجب شکسته شدن موثر چربی درون سلول ها میشود و به بدن کمک میکند که چربی ها را سریع تر بسوزاند. همچنین موجب افزایش هورمون آدیپونکتین، که سوخت و ساز را تنظیم میکند، میشود. کتون تمشک عامل عطر و بوی قوی تمشک است.

    محققان به خاطر ساختار مولکولی کتون های تمشک، بر روی آنها مطالعه کردند. آنها متوجه شدند که ساختار مولکولی کتون های تمشک شباهت بسیار زیادی با دو مولکول کاپسایسین (موجود در فلفل قرمز) و سینفرین (محرک) دارد. مطالعات متعددی نشان داده است که این دو مولکول سوخت و ساز را افزایش میدهند لذا اینطور نتیجه گیری شد که کتون های تمشک نیز میتواند اثر مشابه با این دو مولکول را داشته باشد. زمانی که محققان سلول های چربی موش ها را جدا کردند و آن ها را در لوله آزمایش کشت دادند و به آن کتون های تمشک اضافه کردند، دو تاثیر مشاهده کردند:

     

    • کتون های تمشک موجب لیپولیز (تجزیه چربی) شد. لیپولیز عمدتا ناشی از افزایش حساسیت این سلول ها به اثر چربی سوزی هورمون نور اپی­نفرین رخ داد.
    • کتون های تمشک موجب شد که این سلول ها، هورمون آدیپونکتین بیشتری آزاد کنند.

     

    آدیپونکتین هورمونی است که سلول های چربی آن را ترشح میکنند و نقش مهمی در تنظیم سوخت و ساز و قند خون دارد. افراد لاغر اندام، آدیپونکتین بیشتری نسبت به افراد دارای اضافه وزن دارند و میزان این هورمون موقع کاهش وزن افزایش می­یابد. مطالعات نشان داده است که افرادی که آدیپونکتین کمی دارند، بیشتر از دیگران در معرض خطر چاقی، دیابت نوع ۲ ، کبد چرب و حتی بیماری قلبی هستند.

     

     

    شاید برایتان جالب باشد که به روش های طبیعی نیز میتوان میزان هورمون آدیپونکتین را افزایش داد مثلا ورزش کردن میتواند میزان آن را در مدت یک هفته، ۲۶۰ درصد افزایش دهد. لذا در کنار مصرف مکمل فوراور ترم Forever Therm ، از ورزش کردن غافل نشوید. عصاره دانه  گوآرانا یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در مکمل فوراور ترم Forever Therm است. عصاره دانه گوآرانا خواصی دارد که کاهش وزن کمک میکند. عصاره دانه  گوآرانا سرشار از کافئین است که موجب افزایش سوخت و ساز ۳ تا ۱۱ درصدی به مدت بیش از ۱۲ ساعت میشود.

     

     

    افزایش سوخت و ساز به معنای این است که بدن شما در حالت استراحت، کالری بیشتری می­سوزاند. مطالعات نشان داده است که عصاره دانه گوارانا، ژن هایی را که به تولید سلول های چربی کمک میکنند، غیرفعال میکند و ژن هایی را که سرعت تولید سلول های چربی را کاهش میدهند، افزایش میدهد. عصاره چای سبز، از دیگر ترکیبات این مکمل چربی سوز است. چای سبز حاوی ترکیبات فعالی است که به فرآیند شکسته شدن چربی های موجود در سلول های چربی کمک کرده و اثر چربی سوزی هورمون­های چربی سوز را افزایش میدهد.

     

     

    آنتی اکسیدان اصلی موجود در چای سبز یعنی EGCG مانع از فعالیت آنزیمی میشود که موجب تجزیه شدن هورمون نور­اپی­نفرین میشود، غیرفعال میکند. وقتی این آنزیم غیرفعال شد، میزان نوراپی­نفرین افزایش می­یابد. سیستم عصبی از این هورمون برای پیام دادن به سلول های چربی استفاده میکند و به آنها میگوید که چربی را تجزیه کنند. بنابراین هرچه نوراپی­نفرین بیشتری پیام چربی سوزی به سلول های چربی ارسال کند، چربی بیشتری میسوزد. کافئین و EGCG (که هر دو در چای سبز یافت میشوند)، اثر یکدیگر را تشدید میکنند چرا که کافئین مرحله دیگری از همان مسیر را به پیش می­برد.

     

     

    بدن انسان همواره در حال سوزاندن کالری است. حتی زمانی که خواب هستید یا نشسته اید، سلول های بدن در حال انجام میلیاردها وظیفه هستند که نیاز به انرژی(کالری) دارد. مطالعات متعددی نشان میدهد که چای سبز باعث شود که کالری بیشتری بسوزانیم حتی در زمان استراحت. یکی از راه هایی که چای سبز در کاهش وزن به ما کمک میکند، این است که اشتها را کاهش میدهد. کاهش اشتها موجب میشود که به طور خودکار کالری کمتری دریافت کنیم بدون اینکه زحمت زیادی کشیده باشیم.

     

     

    ویتامین های گروه B یا B کمپلکس، از دیگر ترکیبات این مکمل است. ویتامین های B کمپلکس، جزو ویتامین های محلول در آب است به این معنا که بدن نمی تواند آنها را در بدن ذخیره کند و شما باید حتما آن را به طور منظم و روزانه مصرف کنید. ارتباط این ویتامین ها با کاهش وزن مربوط به توانایی این ویتامین ها در کمک به بدن جهت سوزاندن کربوهیدرات ها، پروتئین و چربی است. کمبود این ویتامین های موجب کاهش میزان سوخت و ساز میشود. بنابراین یکی از علائم اصلی کمبود ویتامین های گروه B به خصوص ویتامین B6 و B12 ، افزایش وزن و چاقی است که منجر به بیماری های خطرناک میشود.

    نمایش بیشتر- بستن
    • ارسال توسط تاتاکالا
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    امتیاز کاربران به:

    فوراور ترم (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0

    .فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش

    محصولات مرتبط