بازخورد درباره این کالا

شکلات پروتئین پرو ایکس

برند:
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
برچسب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول

    45 گرم – طعم شکلات – بدون شکر و گلوتن – پروتئین سویا و کنستانتره – فیبر – مخصوص پرورش ماهیچه و کاهش وزن.

    کد:465

    متخصصان دریافته‌اند که مصرف کافی پروتئین، وقتی که با یک رژیم حساس و ورزش منظم ترکیب شود، نقش مهمی در یک برنامه‌ی کنترل وزن سالم بازی می‌کند.

    پرو ایکس۲فورِاوِر، در هر بسته بندی، مخلوط اختصاصی و خوشمزه‌ی پرو ایکس۲ را که متشکل از ایزوله‌ی پروتئین سویا و کنستانتره و ایزوله‌ی پروتئین، به همراه ۲ گرم از فیبر رژیمی می‌باشد، در اختیارتان می‌گذارد تا به شما در ساخت و پرورش ماهیچه و کنترل ایده‌آل وزن‌تان، کمک کند.

     

    پروتئین به شما کمک می‌کند که احساس سیری داشته باشید، بنابراین می‌توانید اشتهایتان را کنترل کنید و کنترل اشتها باعث می‌شود که در وعده‌ی غذایی بعدی، زیاده روی نکرده و همچنین به سمت خوراکی های پرکالری و پر از کربوهیدرات نیز نروید. علاوه بر آن، از آنجا که ماهیچه‌ی لاغر از نظر سوخت و ساز از بافت چاق فعال‌تر است، حفظ اندام لاغر از طریق مصرف پروتئین در حد کافی می‌تواند به سوخت وساز بدن و در نتیجه کنترل وزن کمک کند.

    پروتئین علاوه بر نقشی که در کنترل اشتها دارد، برای ساخت ماهیچه ضرروی است، به خصوص زمانی که شدت ورزش کردن شما افزایش می‌یابد. بعضی‌ها ممکن است نگران این باشند که ترکیب رژیم با ورزش ممکن است باعث کوچک شدن عضلات شود. از آنجا که پروتئین عنصر سازنده‌ی بافت ماهیچه است، اطمینان از مصرف پروتئین در حد کافی می‌تواند مانع کوچک شدن ماهیچه ناشی از رژیم و ورزش شود.

    در عین حالی که می‌توانید یک برنامه‌ی کنترل وزن سالم داشته باشید. پروتئین باکیفیت، به شما درساخت و حفظ بافت ماهیچه‌ای لاغر، کاهش مدت زمان استراحت بعد از ورزش، و ارتقای تناسب ماهیچه از طریق تمرین کمک خواهد کرد. به علاوه، مصرف پروتئین، به همراه ورزش مداوم، می‌تواند به حفظ توده‌ی عضلانی وقتی پیر می‌شویم کمک کند.

     

    “سویا” و “وی” دو پروتئین‌ با کیفیت هستند که درباره‌ی فواید آنها در ساخت و محافظت از بافت ماهیچه تحقیقات مفصلی انجام شده‌است. پرو ایکس۲ فوراور در یک بسته بندی خوشمزه و مناسب ۱۵ گرم پروتئین با کیفیت بالا را عرضه می‌کند. این محصول طراحی شده تا با فراهم نمودن پروتئین اضافه، به شما در کنترل وزن‌تان کمک کند؛ مخصوصا اوقاتی که مشغله‌ی زیاد شما را به سمت مصرف اسنک‌های خوشمزه و پر کالری می‌کشاند.

    بسته بندی‌های پرو ایکس۲ فوراور با دو طعم خوشمز‌ه فاقد گلوتن: “دارچین” و “شکلات” که هر کدام یک روش فوق العاده برای کمک به افزایش مصرف روزانه‌ی پروتئین هستند،عرضه می‌شوند.

     

    • ۱۵ گرم پروتئین در هر شکلات ۴۵ گرمی
    • ۲ گرم فیبر
    • دارای طعم شکلاتی
    • بدون گلوتن (ماده ای در گندم که ممکن است باعث حساسیت غذایی در بعضی از افراد شود.)

    هر عدد ۴۵ گرم

    شکلات رژیمی فوراور پرو ایکس ۲ (Forever PRO X2) با داشتن پروتئین در فرمولاسیون خود، وزن شما را مدیریت کرده و نوعی تنقلات نیز محسوب میشود. در هر بسته از این محصول پروتئینی، ۱۵ گرم پروتئین وجود دارد. این محصول در دو طعم دارچینی و شکلاتی به فروش میرسد. یکی از پروتئین های به کار رفته در این محصول، پروتئین ایزوله سویا است. گیاه خواران اغلب دچار کمبود پروتئین میشوند. کمبود پروتئین های حیوانی در رژیم غذایی آنها اغلب منجر به اختلالات متعدد میشود. اینجاست که پروتئین سویا خودنمایی میکند.

     

    سویا منبع پروتئین های کامل است. به همین خاطر در رژیم غذایی گیاه خواران جا باز کرده است. اما پروتئین سویا فقط مخصوص گیاه خواران نیست. کسانی که رژیم معمولی دارند و گوشت میخورند نیز میتوانند از خواص آن بهره­مند شوند. پروتئین سویا کیفیت بالایی دارد. حاوی آمینواسیدهاست. منبع خوب فیبر است. چربی اشباع پایینی دارد. فاقد لاکتوز و کلسترول است. اسیدهای چرب امگا ۳ بالایی دارد. منبع خوبی از آنتی اکسیدان هاست و حاوی فیتواستروژن هاست. پروتئین سویا جایگزین خوب پروتئینی است که با مصرف گوشت بدست می­ آید.

     

    بر اساس سازمان غذا و داروی آمریکا، محصولات پروتئین سویا را میتوان به عنوان جایگزین خوب محصولات حیوانی استفاده کرد چون بر خلاف سایر لوبیاهای دیگر، لوبیای سویا پروتئین کاملی دارد. محصولات پروتئینی سویا را میتوان جایگزین غذاهای حیوانی (که پروتئین کاملی دارند ولی چربی بالا به خصوص چربی اشباع بالایی دارند) کرد. پروتئین سویا حاوی آمینواسیدهایی است که نقش مهمی در تولید انسولین در بدن ایفا میکنند. پروتئین سویا میتواند به کاهش کلسترول مضر بدن کمک کند بدون اینکه تاثیری بر میزان کلسترول مفید (HDL) بگذارد. این موجب کاهش قابل توجه خطر بیماریهای قلبی میشود.

     

    پروتئین های سویا حاوی آمینواسیدهایی است که در توفو و شیر سویا یافت میشوند. بدن میتواند از این آمینواسیدها استفاده کند و انرژی تولید کند. پروتئین های سویا در پیشگیری از برخی از بیماری های مخیم نیز مفید است و میتواند از سرطان روده و پروستات جلوگیری کرده و در برخی موارد، پوکی استخوان را درمان میکند. توصیه میشود که از محصولات سویا در حین بارداری استفاده شود تا زن باردار از فواید متعدد آن بهره مند شود. پروتئین سویا در کنترل قند خون مفید بوده و به کاهش وزن کمک میکند. دیابت یکی از بیماری های خطرناک است.

     

    پروتئین سویا نه تنها چاقی را کنترل میکند، بلکه میزان قند خون را در بدن تنظیم میکند. لذا انتخاب خیلی خوبی برای بیماران دیابتی است. یکی دیگر از ترکیبات موجود در محصول پروتئینی-رژیمی شکلات فوراور پرو ایکس ۲ (Forever PRO X2)، پروتئین وِی (whey protein) است. پروتئین وِی یا (آب پنیر)، بخش پروتئینی وی است که به شکل مایعی از شیر در طی فرآیند تولید پنیر خارج میشود. پروتئین وی (آب پنیر)، پروتئینی کامل و با کیفیت است که انواع آمینوآسیدها را در خود دارد. علاوه بر این قابلیت هضم بالایی دارد و در مقایسه با سایر انواع پروتئین ها، به سرعت جذب از طریق روده میشود. این ویژگی ها، پروتئین وی (آب پنیر) را به یکی از بهترین منابع غذایی پروتئینی تبدیل کرده است. توده عضلانی بدن به مرور زمان و با افزایش سن، تحلیل میرود.

     

    بافت چربی بدن به طور طبیعی بیشتر میشود و خطر بسیاری از بیماری های مزمن افزایش می­یابد. این تغییرات در ترکیب عضلانی و چربی بودن را میتوان به کمک ورزش قدرتی و رژیم غذایی مناسب، تا حدی به تاخیر انداخت، جلوگیری کرد یا کامل به حالت اول بازگرداند. پروتئین وی (آب پنیر) منبع پروتئینی با کیفیتی است که سرشار از آمینواسیدهای شاخه دار به نام لوسین است. لوسین بهترین آمینواسید برای رشد ماهیچه هاست. به همین خاطر از پروتئین وی (آب پنیر) برای جلوگیری از تحلیل بافت ماهیچه در اثر افزایش سن و افزایش قدرت بدنی و ظاهر ماهیچه ای استفاده میشود.

     

    تاثیر پروتئین وی (آب پنیر) بر رشد ماهیچه ها در مقایسه با سایر پروتئین ها بهتر است. آنتی اکسیدان ها موادی هستند که با اکسیداسیون در بدن مقابله میکنند، استرس اکسیداتیو را کاهش میدهند و خطر بیماری های مزمن را کاهش میدهند. یکی از مهمترین آنتی اکسیدان های بدن انسان، گلوتاتیون است. بیشتر آنتی اکسیدان ها را از طریق رژیم غذایی دریافت میکنیم، ولی گلوتاتیون در بدن ساخته میشود. ساخت گلوتاتیون در بدن بستگی به تامین آمینواسیدهای مختلف مثل سیستئین دارد که گاها منابع آن محدود است.

     

    به همین خاطر غذاهای حاوی سیستئین بالا مثل پروتئین وی (آب پنیر) قدرت دفاعی آنتی اکسیدانی را افزایش میدهند. پروتئین وی (آب پنیر) تاثیر خوبی بر کنترل اشتها دارد و باعث میشود که بدن کالری کمتری دریافت کرده و وزن کاهش یابد. پروتئین وی (آب پنیر) سوخت و ساز را افزایش میدهد و به سوختن کالری بیشتر کمک میکند. همچنین در حین کاهش وزن، بافت عضلانی بدن را حفظ میکند. با مصرف محصول شکلات رژیمی فوراور پرو ایکس ۲ (Forever PRO X2)، در واقع با یک تیر دو نشان زده اید، چرا که این محصول هم نوعی تنقلات محسوب میشود و هم در صورت مصرف آن در بین وعده های غذایی، میتواند اشتهای شما را کاهش و به حفظ عضلات بدنتان کمک کند.

    فاقد شکر و گلوتن (ماده ای در گندم که ممکن است باعث حساسیت غذایی در بعضی از افراد شود)

     

    ترکیبات موجود در شکلات رژیمی-پروتئینی پرو ایکس ۲ فوراور (Forever PRO X2) :

    پروتئین ایزوله سویا، کنسانتره پروتئین وی یا  (آب پنیر)، پروتئین ایزوله آب پنیر، گلیسیرین گیاهی، یولاف پرک شده بدون گلوتن، سوربیتول، چیپس دارچینی (شکر، روغن پالم، دارچین، لسیتین سویا)، آب، مارگارین نرم (روغن پالم، آب، روغن سویا، نمک، پروتئین وی (آب پنیر)، مونو گلیسیرید و دی گلیسیرید، لیسیتین سویا، طعم طبیعی کره، بتاکاروتن، ویتامین A پالمیتات)، روکش کاکائویی سفید (شکر، روغن پالم و هسته پالم، شیر خشک بدون چربی، شیر کامل، لسیتین سویا، وانیل)، ژلاتین، اینولین، شکر قهوه ای، دارچین، طعم دهنده های طبیعی، بیکینگ پودر، جوش شیرین، نمک، پتاسیم سوربات (برای حفظ طعم)، سوکرالوز

    نمایش بیشتر- بستن
    تاتاکالا
    منتخب
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    • ارسال توسط تاتاکالا
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    محصولات مرتبط

    امتیاز کاربران به:

    شکلات پروتئین پرو ایکس (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0

    .فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش