بازخورد درباره این کالا

روغن معطر دیفنس

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 3
برچسب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول

    روغن‌های گیاهیِ به دست آمده از هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان جوانه میخک، پرتقال، پوست دارچین، رزماری، کندر،اکالیپتوس و میوه ارس (جونیپِر بِری) برای محافظت از سیستم ایمنی بدن

    کد 510

    هر یک از روغن‌های حیاتی فوراور لیوینگ، ترکیبی از چندین روغن است که با دقت فراوان انتخاب و دستچین شده‌اند تا بیشترین نتیجه و خواص را در بر داشته باشند. این روغن‌ها که از بهترین منابعِ موجود در تمام دنیا گردآوری می‌شوند، بر مبنای روشی کاملا علمی انتخاب و ترکیب می‌شوند تا ترکیب‌شان بیشترین بهره‌ وری و کارایی را داشته باشد.

    «روغن محافظ فوراور لیوینگ»، روغن‌هایی گیاهی و کاملا خالص هستند که از بهترین منابع از سراسر دنیا، از جمله هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان دستچین می‌شوند.

    «روغن محافظ فوراور لیوینگ»، ترکیبی خالص از جوانه میخک،پرتقال، پوست دارچین، رزماری، کندر،اکالیپتوس و میوه ارس (جونیپِر بِری) است که حداکثر تعادل را به ارمغان می‌آورد تا بیشترین محافظت ممکن از سیستم ایمنی بدن، به عمل آید.

    «روغن محافظ فوراور لیوینگ»: ۱۰۰% گیاهی – ۱۰۰% موثر

    روش مصرف:

    ۲ تا ۴ قطره از این محصول را با آب یا مایعات دیگر مخلوط کنید.

    ترکیبات:

    پرتقال (سیتروس سینسیس)، جوانه میخک (سیزیگیوم آروماتیکوم)، پوست دارچین (سینامومیوم وروم)، رزماری (رزمارینوس اوفیسینالیس)، کندر (بوسولیا کارتری)، اکالیپتوس لیمو (اکالیپتوس سیتریودورا)، میوه ارس (جونیپروس کومینوس).

    هر بسته محتوا  ۱۰ میلی لیتر

     

    روغن‌های گیاهیِ به دست آمده از هند، نپال، سومالی، ایالات متحده آمریکا، ماداگاسکار و مجارستان
    جوانه میخک، پرتقال، پوست دارچین، رزماری، کندر،اکالیپتوس و میوه ارس (جونیپِر بِری) برای محافظت از سیستم ایمنی بدن

    روغن محافظ فوراور (Forever Essential Oils-Defense) ترکیبی از چندین روغن گیاهی خالص است که برای تقویت سیستم دفاعی و ارتقای قدرت و سرزندگی استفاده میشود. روغن محافظ فوراور ، ترکیبی از ۷ روغن گیاهی است شامل روغن میخک، روغن پرتقال، روغن دارچین، روغن رزماری، روغن کندر، روغن اکالیپتوس و روغن سرو کوهی. در ادامه به بررسی خواص روغن های موجود در این محصول می پردازیم:

    ۱) روغن میخک هم خاصیت بی حس کنندگی و هم خاصیت ضد باکتریایی دارد. این روغن در تسکین دندان درد و درد ناشی از دندان درآوردن، بی نهایت مفید است. توانایی مقابله با باکتری ها، این روغن را در درمان پوسیدگی دندان، عفونت لثه، آفت دهان و بوی بد دهان بسیار مفید میسازد.
    ۲) یکی از فواید نویدبخش روغن میخک خاصیت ضد قارچی آن است. این روغن قدرتمند درمان موثری برای برفک دهان و عفونت کاندیدیاز واژینال است.
    ۳) جوش اغلب در اثر باکتری هایی ایجاد میشود که در منافذ پوست تجمع می¬یابند. خاصیت ضد التهابی و ضد باکتریایی روغن میخک میتواند دردرمان جوش کیستیک بسیار مفید باشد.
    ۴) روغن میخک خاصیت ضد میکروبی و ضد ویروسی دارد. همچنین میتواند خون را تصفیه کند. روغن میخک منبع عالی آنتی اکسیدان هاست. آنتی اکسیدان های روغن میخک مثل ویتامین های A و C و بتاکاروتن میتوانند با رادیکال های آزادی که باعث پیری زودرس و ایجاد حساسیت نسبت به بیماری هایی مثل سرطان میشوند، مقابله کنند.
    ۵) روغن میخک رقیق کننده طبیعی خون است که باعث کاهش تنش رگ های خونی، جریان خون را افزایش میدهد. این موجب افزایش اکسیژن خون و اندام ها میشود. افزایش اکسیژن منجر به افزایش سوخت و ساز و افزایش انرژی و به دنبال آن کاهش خستگی و بهبود عملکرد کلی مغز میشود.
    ۶) ماده موثر روغن میخک یعنی یوژنول، خاصیت ضد درد دارد که در صورت استعمال موضعی میتواند جذب پوست شده و کمردرد را تسکین دهد.
    ۷) وقتی کودکان دچار عفونت ویروسی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا میشوند، دردهای گوش در آنها بسیار شایع است. خاصیت ضد درد و بی حس کننده ی روغن میخک میتواند درد ناشی از سوراخ کردن گوش کودک را تسکین دهد.
    ۸) روغن میخک میتواند به پاکسازی و رفع گرفتگی بینی و شش ها کمک کند. چرا که خاصیت ضد التهابی داشته و خلط آور است.
    ۹) روغن میخک درمان موثری برای مشکلات مربوط به معده مثل سوء هاضمه، تهوع و استفراغ است. به همین خاطر بسیاری از فرهنگ های شرقی از میخک خشک شده به عنوان ادویه در غذاهای خود استفاده میکنند.

     

    ۱) روغن پرتقال حاوی ویتامین های A ، C ، B5 ، B6 ، کلسیم، آهن، منیزیم، روی، مس، پتاسیم، فسفر و بتاکاروتن است. خاصیت ضداسپاسم طبیعی آن برای درمان اسپام هایی که موجب ناراحتی هایی مثل تشنج، سرفه مداوم، گرفتگی عضلات و اسهال میشود، مفید است. روغن پرتقال در تسکین درد ناشی از روماتیسم نیز بسیار موثر است.
    ۲) روغن پرتقال فواید بیشماری برای پوست دارد. روغن پرتقال تولید کلاژن را افزایش میدهد. کلاژن برای سلامت پوست ضروری است. روغن پرتقال پف پوست را کاهش داده و خطوط نازک پوست را محو میکند. این روغن مانع از تشکیل چین و چروک میشود لذا افتادگی پوست را به تاخیر می اندازد. همچنین با افزایش خونرسانی به پوست، موجب درخشندگی پوست میشود. روغن پرتقال به عنوان انرژی بخش پوست، به عمق پوست نفوذ کرده و به تشکیل کلاژن کمک میکند. این کار با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک، رفع چربی اضافه پوست و بهبود مشکلات پوست میشود.
    ۳) روغن پرتقال اثر طراوت بخش و تسکین دهنده بر روی روح و روان دارد و تنش و بی¬قراری را کاهش میدهد. همچنین خستگی را رفع کرده و نیروی دوباره به انسان می¬بخشد. روغن پرتقال به خصوص برای زنان در طی قاعدگی و یائسگی، خاصیت ضد افسردگی دارد. این روغن حزن و ناراحتی را از چهره شما برمیدارد و شما را هوشیار و آرام میکند. همچنین خستگی جسمی و روحی، اضطراب، عصبانیت، درد و سایر احساسات شدید را کاهش می¬دهد.
    ۴) استفاده منظم از روغن پرتقال، مثل یک تونیک(تنظیم کننده) برای بدنتان عمل میکند. عملکرد اندام های بدن را افزایش میدهد، سرعت بهینه¬ی سوخت و ساز را حفظ میکند، سیستم ایمنی را ارتقا میدهد و موجب افزایش توان بدن میشود.
    ۵) میتوانید برای روشن شدن و شفاف شدن پوست از روغن پرتقال استفاده کنید. همچنین خاصیت لایه برداری دارد. رشته های زرد روی ناخن را رفع میکند و آنها را روشن تر میکند.

     

    ۱) از روغن دارچین به عنوان ضد درد طبیعی استفاده میشود. روغن دارچین درد مزمن، سفتی مفصل، درد ماهیچه و درد های مختلف را برطرف میکند. برای رفع دردهای تصادفی بدن که در اثر کارکردن به مدت طولانی ایجاد میشود نیز روغن دارچین مفید است.
    ۲) یکی از مزایای عالی روغن دارچین، استفاده از آن در عطردرمانی و استفاده از آن در دستگاه بخور است. روغن دارچین خاصیت ضد باکتریایی دارد و ترکیب آن با روغن اکالیپتوس و روغن رزماری هرگونه باکتری موجود در محیط را نابود میکند.
    ۳) روغن دارچین خاصیت ضد روماتیسمی دارد و درد آرتریت را بهبود میدهد. همچنین برای کسانی که مبتلا به افسردگی هستند مفید است. استشمام آن به مدت یک دقیقه، موجب آرامش فکری و مقابله با احساسات و افکار منفی میشود.
    ۴) تنها چند قطره روغن دارچین میتواند به دیابت کمک کند. چرا که موجب کاهش گلوکز خون و تسکین پانکراس میشود. در واقع سینامالدهید موجود در این روغن موجب کاهش قند خون میشود.
    ۵) روغن دارچین موجب افزایش آلوکسان میشود. آلوکسان مانع از آسیب به کلیه ها میشود و کلیه ها را از آسیب ناشی از سموم محیطی حفظ کرده و در نتیجه فشار کار کلیه ها را کاهش میدهد و عملکرد کلیه ها را افزایش میدهد.
    ۶) روغن دارچین جزء گروه موادی است که قاعده¬آور هستند. به این معنا که به تنظیم قاعدگی کمک میکند. علاوه بر این دل درد ناشی از قاعدگی را تسکین میدهد. لذا برای زنان بسیار مفید است.
    ۷) روغن دارچین سیستم ایمنی را تقویت میکند. روغن دارچین به سیستم ایمنی کمک میکند که با عفونت ها و بیماریهای خفیف و شدید، بهتر مقابله کنند. همچنین میتواند به پیشگیری از انواع بیماری های خودایمنی که ناشی از حمله خود سیستم ایمنی است (مثل لوپوس)، کمک کند.
    ۸) وقتی از روغن دارچین در عطردرمانی استفاده میشود، فواید درمانی بیشماری از خود نشان میدهد. روغن دارچین هرگونه التهاب در مجاری بینی را کاهش داده و تنفس را راحت تر میکند. چون سیستم ایمنی را تقویت میکند، به بدن کمک میکند که دوره نقاهت بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا را سریعتر طی کند.

     

    ۱) روغن رزماری اغلب برای بهبود سوء هاضمه، رفع نفخ، دل درد و یبوست استفاده میشود. روغن رزماری علائم سوء هاضمه را تسکین داده و اشتها را افزایش میدهد. تحقیقات نشان داده است که روغن رزماری کبد را سم زدایی کرده و به تنظیم تولید و آزاد شدن صفرا را که از اجزای اصلی فرآیند گوارش است، کمک میکند. روغن رزماری جریان خون را افزایش میدهد. افزایش جریان خون، به جذب مواد مغذی از غذا کمک میکند.
    ۲) از روغن رزماری به طور گسترده برای مراقبت از موها در شامپو و لوسیون ها استفاده میشود. مصرف منظم روغن رزماری، فولیکول ها را تحریک و موها را بلند و قوی میکند. روغن رزماری ریزش و سفید شدن زودرس موها را به تاخیر می¬اندازد. بنابراین تقویت کننده¬ی بسیار خوبی برای افراد طاس یا کسانی که علائم طاسی را دارند، می¬باشد. روغن رزماری برای خشکی و شوره سر نیز مفید است. ماساژ منظم پوست سر با روغن رزماری، پوست سر را تقویت و شوره سر را فع میکند. ترکیب روغن رزماری با روغن ریحان، مشکلات پوست سر را درمان میکند.
    ۳) روغن رزماری گندزا است و اغلب به عنوان دهانشویه استفاده میشود. همچنین به رفع بوی بد دهان کمک میکند. روغن رزماری با نابود کردن باکتری ها، از ورم لثه، پوسیدگی، تشکیل پلاک جلوگیری و سایر مشکلات دهان و دندان پیشگیری میکند.
    ۴) روغن رزماری علاوه بر اینکه به طور گسترده برای مراقبت پوست و مو استفاده میشود، خاصیت گندزدایی و ضد میکروبی نیز دارد که به رفع اگزما، درماتیت، چربی اضافه پوست و جوش کمک میکند. استعمال موضعی این روغن یا ماساژ منظم با آن به صاف کردن و یکدست کردن پوست و رفع خشکی پوست کمک میکند. ماساژ منظم با روغن رزماری، پوست شما را سالم و درخشنده میکند.

    ۵) روغن رزماری مغز و اعصاب را تقویت میکند. دانش آموزان و دانشجویانی موقع امتحانات میتوانند از آن استفاده کنند چون موجب افزایش تمرکز حواس شده و بازده مطالعه را افزایش میدهد. روغن رزماری فعالیت ذهنی را افزایش میدهد و درمان خوبی برای افسردگی، خستگی فکری و فراموشی است. استشمام روغن رزماری، روحیه را به سرعت بهبود میدهد. در مطالعه ای، محققان متوجه شدند که ۱۴۴ فردی که در یک آزمایش، روغن رزماری را در طول امتحان استشمام کرده بودند، عملکرد شناختی بسیار بالاتری را از خود نشان دادند. به همین خاطر برخی از محققان در حال تحقیق بر روی گزینه هایی جهت استفاده از روغن رزماری به عنوان جایگزینِ درمان های تاخیر آلزایمر در بیماران خاص هستند چرا که بین افزایش فعالیت نورون ها و روغن رزماری ارتباط وجود دارد.
    ۶) علاوه بر ماهیت آرام بخش عطردرمانی و استشمام روغن رزماری، ثابت شده است که روغن رزماری میزان کورتیزول بزاق دهان را کاهش میدهد. کورتیزول یکی از هورمون های اصلی استرس است که هنگام فرار یا مبارزه به عنوان پاسخ بدن به استرس، ترشح میشود. کورتیزول اضافی در خون ناشی از استرس مزمن است که بدن را دچار آسیب میکند. در مطالعه ای مشخص شد که استشمام روغن رزماری و اسطوخودوس به مدت ۵ دقیقه، میزان کورتیزول بزاق دهان را تا حد زیادی کاهش میدهد که این به نوبه خود میتواند خطرات استرس مزمن را بشدت کاهش دهد.
    ۷) آنتی اکسیدان ها جزء ارزشمندترین سلاح های دفاعی هستند که در بدن ما وجود داشته و با عفونت و بیماری مبارزه میکنند. لذا هر روغن یا ماده غذایی که بتواند میزان آنتی اکسیدان های بدن را افزایش دهد، کمک شایانی به ارتقای سلامت بدن کرده است. مصرف یا استشمام منظم روغن رزماری در جلسات عطردرمانی، قدرت سیستم ایمنی را افزایش میدهد و با تمام بیماری های مربوط به رادیکال های آزاد از جمله سرطان و بیماری قلبی مبارزه میکند.
    ۸) توانایی روغن رزماری در تسکین درد، باعث شده است که از آن به طور گسترده برای درمان سردردها، دردهای عضلانی، روماتیسم و حتی آرتریت استفاده شود. ماساژ ناحیه دردناک با روغن رزماری، درد را سریعا تسکین میدهد. این روغن خاصیت ضد التهابی دارد به همین خاطر برای تسکین درد ناشی از رگ به رگ شدن و درد مفاصل عالی است. علاوه بر این، جریان خون را افزایش میدهد که میتواند درد را ساکت و به بستن زخم جهت درمان آن سرعت بدهد.
    ۹) تحقیقات اخیر نشان میدهد که بهره بردن از خاصیت ضد میکروبی روغن رزماری میتواند به کاهش اثرات التهاب ویروس هرپس تناسلی کمک کرده و عود آن را کاهش دهد. ویروس هرپس میتواند نسبت به داروهای ضد ویروس معمولی، به سرعت مصونیت ایجاد کند. بنابراین روش های جایگزین همواره در حال تحقیق و بررسی هستند. چندین مطالعه نشان داده است که روغن رزماری جایگزین موثری برای کاهش علائم هرپس است و حتی میزان سرایت این ویروس را نیز تحت تاثیر قرار میدهد.
    ۱۰) بوی روغن رزماری، گرفتگی گلو را تسکین میدهد و برای درمان حساسیت های تنفسی، سرماخوردگی، گلودرد و آنفولانزا نیز استفاده میشود. از آنجا که روغن رزماری خاصیت گندزدایی نیز دارد، در بهبود عفونت های تنفسی نیز موثر است.

     

    ۱) اگر پوست حساسی دارید و در استفاده از لوسیون های تجاری سطح بازار خیلی ملاحظه¬کار هستید، روغن کندر جایگزین بسیار خوبی است. روغن کندر خاصیت ارتجاعی پوستتان را تقویت کرده و پوست را از عیوب و لکه های تیره که با افزایش سن بروز میکنند، حفظ میکند. از اینرو، به تمام زنان توصیه میشود اگر میخواهند بر خلاف سن بالایشان، همچنان درخشندگی پوستشان حفظ شود، از روغن کندر غافل نشوند. به گفته دکتر Joseph Mercola، کندر موجب افزایش بازسازی سلولی شده و پوست را سالم و جوان میکند.
    ۲) بیشتر زنان اغلب علائم پیش از قاعدگی و دل درد را ماهی یکبار تجربه میکنند. هرچند برخی با درد آن میسازند، ولی برخی از زنان درد شدیدی را تجربه میکنند به حدی که بداخلاق و عصبانی میشوند. روغن کندر میتواند هورمون های بدن را تنظیم کند و موجب افزایش اکسیژ¬ن¬رسانی به غده هیپوفیز شود و وضعیت بدن را فورا به حالت آرامش ببرد. در ادامه، هورمون ها به درستی کار میکنند و شما احساسات مثبتی از خود نشان خواهید داد.
    ۳) روغن کندر لکه های صورت را کم رنگ و جوش ها را درمان میکند. این روغن قابض است و در سرعت دادن به فرآیند درمان جوش، بسیار مفید است.

    ۴) درصورت استعمال موضعی، توسط پوست جذب میشود و به بازسازی سلول های پوست کمک میکند. مالیدن آن روی اسکارها، خراش ها و زخم های سطحی، به بازسازی و بهبود آنها کمک میکند.
    ۵) آیا همیشه بدن درد و التهاب دارید؟ ممکن است سیستم گردش خونتان به درستی کار نمیکند. ماساژ ناحیه دردناک با روغن کندر به تسکین درد و رفع التهاب کمک میکند. روغن کندر مسکن است و خاصیت ضدالتهابی دارد که در سطح سلولی به بدن کمک میکند.
    ۶) آیا تاکنون برایتان اتفاق افتاده است که شدت سردردتان به حدی باشد که گویی بمبی در آن منفجر شده باشد؟ روغن کندر ناجی شما در این مواقع است. روغن کندر در تسکین درد و ناراحتی ناشی از میگرن های شدید بسیار موثر است. تا بوی روغن کندر دردتان را ساکت میکند، دیگر نیاز نیست نگران سردردهای عذاب آور باشید.
    ۷) روغن کندر خواص ضد التهابی بالایی دارد بنابراین به رفع گرفتگی بینی و سینه، چه با منشا سرماخوردگی و آنفولانزا و چه با منشا حساسیت های فصلی کمک میکند.
    ۸) روغن کندر یکی از جایگزین های بی خطر بهبود دستگاه ادراری و کمک به تخلیه آب اضافی بدن است. همچنین به تخلیه سدیم و سایر سموم داخل بدن کمک کرده و با آن، شما احساس سلامتی بیشتری نسبت به قبل خواهید کرد.
    ۹) مطالعات متعددی درمورد استفاده از روغن کندر برای درمان سرطان انجام گرفته است. چرا که روغن کندر حاوی ترکیبی ضد سرطان به نام بتا الِمِن است. این ترکیب، ما را امیدوارتر میکند که روغن کندر صرفا فواید پوستی ندارد بلکه برای بیماری های خطرناک نظیر سرطان نیز مفید است. محققان بر این باور هستند که روغن کندر این توانایی را دارد که از سرطان جلوگیری کند.

     

    استفاده از روغن اکالیپتوس برای رفع سرفه، تاریخچه ای طولانی دارد. در واقع بسیاری از داروهای سرفه که بدون نسخه تجویز میشوند، کمی روغن اکالیپتوس در خود دارند. داروی معروف ویکس که به صورت موضعی روی سینه و گلو مالیده میشود تا علائم تسکین یابد، حاوی ۱٫۲ درصد روغن اکالیپتوس است. استشمام بخار روغن اکالیپتوس خلط های سینه را رقیق و جاری و به دفع آنها کمک میکند. روغن اکالیپتوس به سادگی در فضا پخش میشود و موجب پاکسازی و تازگی اتاق و رفع بوی ماندگی و زننده میشود. استشمام بخار روغن اکالیپتوس سرفه غیرقابل کنترل را رفع میکند چون اثر آرام بخش و مسکن دارد. روغن اکالیپتوس لخته های خلط را رقیق میکند و موجب کاهش احتمال حملات شدید آلرژی میشود. این امر بواسطه¬ی کاهش سیتوکین جریان خون و به دنبال آن، کاهش تولید خلط در سینوس ها انجام میگیرد. یکی از معروف ترین کاربردهای روغن اکالیپتوس، کمک به رفع احتقان سینه و بینی است. روغن اکالیپتوس با رفع خلط های مزمن و دیرپای، حلق و بینی را به سادگی پاکسازی میکند. روغن اکالیپتوس مسیر برونش ها را باز میکند چون مجاری تنفسی را با دفع خلط، پاکسازی میکند. در داخل شش ها و بینی ما، موهای ریزی به نام سیلیا (مژک) وجود دارد. روغن اکالیپتوس باعث افزایش تحرک این مژک ها میشود. به این معنا که خلط سریع تر از بینی خارج شده و گرفتگی بینی رفع میشود که موجب تنفس بهتر و فعالیت بهتر شش میشود. ماساژ روغن اکالیپتوس روی پوست موثر است، چون با تحریک ملایم پوست، باعث کاهش درد ماهیچه و مفصل میشود. ماساژ چند قطره از آن در ناحیه گیجگاهی یا پیشانی، درد را تسکین میدهد. استشمام بخار این روغن نیز تاثیر مشابهی در رفع درد دارد. برای درد های ملایم و متوسط، در عطر درمانی از روغن اکالیپتوس استفاده میشود. چون روغن اکالیپتوس به تسکین درد و التهاب کمک میکند، تنش های عضلانی را نیز تسکین میدهد. همچنین با ترکیب عطردرمانی و ماساژ میتوان درد عصبی را نیز کاهش داد. روغن اکالیپتوس با شل کردن عضلات و کاهش تنش، عملکرد شناختی را افزایش میدهد. روغن اکالیپتوس حرکات غیرارادی سیستم عصبی و بنابراین فعالیت مغزی را تحت تاثیر قرار میدهد و به نوبه خود موجب کاهش درد و کاهش فشار خون بالا میشود. روغن اکالیپتوس ماکروفاژ های مونوسیت خون را افزایش میدهد، لذا سیستم ایمنی را تقویت کرده و نقاهت بعد از عفونت را تسریع می¬بخشد. ماکروفاژها جزء سلول های سفید خون هستند که با بلعیدن ارگانیسم های مضر، عفونت را در نطفه خفه میکنند. روغن اکالیپتوس سیستم ایمنی را پس از شیمی درمانی تقویت میکند. شیمی درمانی نه تنها سلول های سرطانی بلکه سلول های سالم را نیز از بین می¬برد. روغن اکالیپتوس ارتباط اختصاصی سلول به سلول را فعال میکند و حملات غیراختصاصی به مولکول های بیگانه و سلول های سالم را کاهش میدهد. روغن اکالیپتوس سلول های سیستم ایمنی تطبیقی را که مولکول های بیگانه¬ی خطرناک را شناسایی و از بین می¬برد، فعال میکند. روغن اکالیپتوس میزان سیتوکین را کاهش میدهد. بنابراین از عفونت پیشگیری کرده و سیستم ایمنی را در بیماران شیمی درمانی تقویت میکند. استشمام روغن اکالیپتوس تمرکز را افزایش داده و اثر آرام بخش دارد. آلفا آمیلاز باندهای قندهای پیچیده مثل نشاسته را می¬شکند و دی ساکارید (واحد های دو قندی) تولید میکند. آلفا گلوکوسیداز این قندها را بیشتر می¬شکند و تولید مونوساکاریدهایی مثل فروکتوز و گالاکتوز میکند و بنابراین قند خون را افزایش میدهد. روغن اکالیپتوس حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی است که بخاطر جلوگیری از فعالیت آنزیم های آلفا آمیلاز و آلفا گلوکوسیداز، خاصیت ضد دیابتی دارد. این روغن ترکیبات محلول در آب دارد که قند خون را کاهش میدهد و دریافتی گلوکز سلول ها را افزایش میدهد. این موجب افزایش گلیکولیز در ماهیچه اسکلتی و چربی میشود و گام مهمی در تنفس سلولی (فرآیند شکستن قند و تولید انرژی قابل مصرف توسط بدن) به شمار میرود و بنابراین میزان گلوکز خون را کاهش میدهد. روغن اکالیپتوس میتواند از جوانه زنی و تولید اسپور قارچ ها جلوگیری کند و خاصیت ضد میکروبی دارد.

     

    اکسیژناسیون برای حفظ درخشندگی و سلامت پوست ضروری است. افزایش جریان خونِ زیر سطح پوست، باعث میشود که پوست کمی قرمز شود. این قرمزی مختصر نه تنها ظاهر درخشنده و سالم به پوست میشود، بلکه اکسیژناسیون را بهبود میدهد. جریان خون سلامت بدن را به روش های مختلفی ارتقا داده و احتمال بیماری و خستگی را کاهش دهد. اثر محرک روغن سرو کوهی را میتوان به خواص آن به عنوان عامل ادرارآور و شیرآفزا نسبت داد. این روغن به غلبه بر خستگی، افسردگی و اضطراب کمک میکند. روغن سرو کوهی ترشح غدد درون ریز و برون ریز را که عملکرد سیستم عصبی را بهبود داده و موجب سهولت فعالیت نورون های مغزی میشود، افزایش میدهد. فعالیت سالم نورونهای مغز، مغز را هوشیار نگه داشته و مانع از بروز اختلالات ذهنی و مشکلات از دست دادن حافظه میشود. روغن سرو کوهی مثل یک تقویت کننده عمل کرده و پوست، بافت ها، ماهیچه ها و قسمت های مختلف بدن را تقویت میکند. همچنین به سیستم های دفعی، گوارشی و تنفسی کمک میکند. روغن سرو کوهی خاصیت گندزدایی بالایی دارد که ثابت شده است برای آسیب های وارد شده به زنانی که زایمان کرده اند، مفید است. جنگجویان و ورزشکاران میتوانند از روغن سرو کوهی برای افزایش سرعت درمان آسیب ها و جلوگیری از عفونی شدن زخم هایشان استفاده کنند. زخم باز بشدت مستعد حمله باکتری ها است و میتواند منجر به ایجاد علائم کزاز شود. روغن سرو کوهی مانع از عفونت زخم ها میشود، اثرات مثبتی بر روی زخم های داخلی دارد و میتواند دوره نقاهت بعد از عمل جراحی یا آسیب داخلی را تسریع ببخشد. التهاب موجب بیماری های مختلفی میشود. درد مفاصل و آریتریت، رایج ترین بیماری هایی هستند که در اثر التهاب پدید می¬آیند. مشکلات پوستی مثل درماتیت، جوش و اگزما نیز در اثر التهاب ایجاد میشوند و به کمک روغن سرو کوهی رفع میشوند. افزایش اوریک اسید بدن و تجمع سموم نیز التهاب های شدیدی ایجاد میکند. روغن سرو کوهی بخاطر خاصیت پاک کنندگی خود، موجب رفع التهاب و دفع سموم و اوریک اسید از بدن میشود. کرامپ¬ها ناگهانی رخ میدهند و موجب ایجاد ناراحتی در کل بدن میشوند. اسپاسم هایی که بدن آن ها را تجربه میکند، ممکن است علائم تشنج و مشکلات بزرگتر باشد. روغن سرو کوهی ضد اسپاسم است و از اینرو در تسکین کرامپ¬های عضلانی، کرامپ های معده(دل پیچه) و سایر مشکلات مشابه بسیار موثر است. علاوه بر این، علائم مربوط به قاعدگی و اسهال را بهبود میدهد. روغن سرو کوهی قابض است و ضد عفونی کننده¬ی خیلی خوبی است و موجب حفظ بهداشت میشود. استفاده از آن به درمان دندان¬درد کمک کرده و سلامت دهان و دندان را حفظ میکند. روغن سرو کوهی با تنگ کردن منافذ پوست، احتمال جوش را کاهش میدهد. همچنین این توانایی را دارد که رگ های خونی را منقبض کند و مانع از خونریزی از رگ ها شود. گازهای روده مرگبار هستند و اگر به سمت بالا حرکت کنند، موجب حمله قلبی و افزایش فشار خون میشوند. این گازها بی نهایت سمی خطرناک بوده و در برخی موارد موجب مرگ میشوند. ترکیبات بادشکن روغن سرو کوهی، بدن را از شر این گازها فورا خلاص میکند، سیستم گوارشی را بهبود میدهد و مانع از تشکیل گازهای بیشتر میشود. جریان خون سالم و تمیز، ضامن اکسیژن رسانی مناسب است. روغن سرو کوهی خون را از سموم، آلاینده ها، فلزات سنگین و هورمون های مضر تصفیه میکند. خون سرشار از سموم، مانع از رسیدن مواد مغذی مناسب به اندام های حیاتی شده و میتواند منجر به بیماری های لاعلاج شود. روغن سرو کوهی رگ های خونی را پاکسازی میکند. این روغن ذاتا ادرارآور است. به این معنا که موجب تکرر ادرار شده و دفعات ادرار رفتن را افزایش میدهد. این موجب میشود که آب های اضافی بدن دفع شده و نارسایی های کلیوی را کنترل میکند. تکرر ادرار موجب دفع سموم بدن، پروتئین ها یا کلسیم اضافی که برای کیسه صفرا و کلیه ها مضر هستند، میشود. این ویژگی برای افرادی که قصد دفع چربی اضافی از طریق ادرار و کاهش وزن آب بدن خود را دارند نیز مفید است. رژیم غذایی ناسالم، آلودگی و عدم استراحت میتواند بدن را تحت استرس قرار داده، سرعت سوخت و ساز را کاهش دهد و منجر به مشکلات معده و گوارش نامناسب شود. اگر بدن نتواند غذا را به درستی هضم کند، مواد زائدی تجمع پیدا میکنند که از خوردن غذای ناسالم، مضرتر است. روغن سرو کوهی جریان خون را پالایش و تصفیه میکند و مانع از جذب چربی های ناسالم توسط روده میشود. این خاصیت تنظیم کنندگی، حرکت شکم را سالم نگه داشته و مانع از ایجاد مشکلات معده مثل اسهال، یبوست، گاز و غیره میشود.

    نمایش بیشتر- بستن
    تاتاکالا
    منتخب
    96% رضایت خریداران عملکرد عالی
    • ارسال توسط تاتاکالا
    آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
    مرا اگاه کن


    از طریق:
    ثبت

    امتیاز کاربران به:

    روغن معطر دیفنس (0نفر)
    کیفیت ساخت
    0
    ارزش خرید به نسبت قیمت
    0
    امکانات و قابلیت ها
    0
    سهولت استفاده
    0

    .فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

    نظرات کاربران

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

      هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

    پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

    ثبت پرسش