بازخورد درباره این کالا

تلویزیون هوشمند سامسونگ UHD 4K کریستال مدل TU7000 اندازه 55 اینچ

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: ttp-5572193
برچسب
ویژگی های محصول
  • اندازه صفحه نمایش (اینج) : 55 اینچ
  • نوع صفحه نمایش : تخت
  • رزولوشن : 3480*2160
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • نسبت تصویر : 16:9
  • نوع باند و اسپیکر : 2 کاناله
  • توان خروجی صدا : 20 وات
  • ویژگی های صدا : Dolby ، Multiroom Link
  • سیستم عامل : TIZEN
+ اطلاعات بیشتر

شرکت کره ای سامسونگ در سال 2020 یکی از تلویزیون های با کیفیت خود را به بازار معرفی کرد. کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55TU7000، 4K می باشد و از رزولوشن 3480*2160 استفاده می کند. این تلویزیون دارای فناوری HDR می باشد تا روشنایی را به صورت بهینه بین قیمت های مختلف تصویر تقسیم کند. . فناوری PurColour طیف وسیعی از رنگ ها را نشان می دهد و کیفیت رنگ را افزایش می دهد و رنگ های شاد و با نشاط را برای شما به ارمغان می آورد. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای قدرت صوتی 20 وات می باشد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

فناوری Dolby قدرت سیستم صوتی را افزایش می دهد و صدا با قدرت بیشتری پخش می شود. فناوری Multiroom Link باعث می شود تا بتوانید به صورت بیسیم دستگاه های صوتی را به تلویزیون متصل کنید. این تلویزیون از فناوری SmartThings استفاده می کند تا وسایل هوشمند خانه را بتوانید به راحتی با استفاده از آن مدیریت نمائید. با استفاده از فناوری Mobile to TV – Mirroring شما می توانید به صورت بی سیم و با استفاده از گوشی همراه به تلویزیون خود متصل شوید. فناوری OneRemote باعث می شوند تا بتوانید کلیه وسایل متصل به تلویزیون را فقط با یک ریموت کنترل مدیریت نمائید. طراحی تلویزیون سامسونگ 55TU7000 مینیمالیستی می باشد و دارای پایه های هشتی شکل در دو طرف تلویزیون است که دکوراسیون منزل شما جلوه تازه ای خواهد داد.

 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 55TU7000

سامسونگ در نمایشگر تلویزیون جدید خود از کیفیت 4K استفاده کرده است که تصاویر را با وضوح بالا و دقت زیاد نشان می دهد. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 از رزولوشن 3480*2160 پیکسل استفاده می کند که تصاویر را با دقت و جزئیات بسیار ریز نشان می دهد که می توانید با خیال راحت به تماشای تلویزیون بپردازید. تعداد پیکسل های این تلویزیون 4 برابر Full HD می باشد بنابراین کیفیت آن نیز 4 برابر آن است. راهنمای Plus به شما کمک می کند تا دقیقا آنچه را که به دنبال آن هستید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت دقیق پیدا کنید و به تماشای آن بپردازید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

سامسونگ از پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K برای پردازش سریع و با کیفیت تصاویر استفاده می کند. با استفاده از حالت Film Mode شما می توانید خیلی سریع به تنظیمات بهینه برای فیلم های خود دست پیدا کنید بنابراین می توانید در بهترین حالت ممکن به تماشای فیلم بپردازید و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید.  این پردازنده فوق العاده سریع می باشد و به وسیله آن می توانید هر آنچه را که نگاه می کنید با کیفیت فوق العاده 4K ببینید.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

با استفاده از فناوری HDR  می توانید در هنگام تماشای تصاویر تلویزیون از روشنایی واقعی لذت ببرید. این فناوری روشنایی را بسیار بهینه بین قسمت های محتلف تصویر تقسیم می کند و به صورت بسیار عالی این کار را انجام می دهد. بنابراین شاهد تصاویر با کیفیت رنگ و روشنایی بسیار عالی در نمایشگر این تلویزیون با کیفیت خواهید بود.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

صفحه نمایش کریستال تلویزیون سامسونگ 55TU7000 رنگ ها را با وضوح و زیبایی بسیار بالا نشان می دهد که می توانید به راحتی رنگ های شفاف با وضوح بسیار بالا را در نمایشگر این تلویزیون مشاهده نمائید. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای حالت خودکار بازی ALLM می باشد. شما می توانید با حالت خودکار بازی سریعتر وارد بازی شوید که به طور خودکار صفحه را بهینه می کند و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند و کنترل بیشتری به شما می دهد.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

از یک تجربه بازی روان بدون تاری حرکات لذت ببرید. PurColour طیف وسیع تری از رنگ ها و سایه هایی را نشان می دهد که به زندگی واقعی نزدیک تر هستند و شما را به تصاویر طبیعی نزدیک می کند. با وجود تمام 8 میلیون پیکسلی که دارای نمایشگر UHD هستند برای ایجاد تصاویر دقیق به نقاط تنظیم رنگ بیشتری نیاز دارید. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای زاویه دید استاندارد Standard Viewing Angle می باشد که شما می توانید هر نقاط مختلف و با زاویه متفاوت کیفیت تصویر عالی را در این تلویزیون مشاهده نمایید..

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 55TU7000

سامسونگ سیستم صوتی بسیار قدرتمند با توان بالا را در تلویزیون 50 اینچ خود قرار داده است تا صدایی با قدرت و شفافیت بالا را بشنوید و از دیدن و شنیدن فیلم ها لذت کافی را ببرید. تلویزیون سامسونگ 50TU7000 از دو بلندگوی داخلی استفاده می کند که هر کدام دارای قدرت پخش صدای 10 وات هستند و در مجموع صدایی با قدرت 20 وات را در اطراف به صورت یکنواخت پخش می کنند. فناوری Dolby در این تلویزیون کمک می کند تا صدا با قدرت و شدت بیشتری پخش شود. این فناوری سیگنال های صوتی را تقویت می کند تا با شفافیت بالا و قدرت بیشتر به گوش کاربر برسند و بتوانند رضایت کاربر را جلب کنند. با استفاده از فناوری Multiroom Link شما می توانید سیستم صوتی جداگانه را به صورت بیسیم به تلویزیون متصل کنید و با استفاده از آن قدرت سیستم صوتی خود را در کل افزایش دهید و در کل محیط خانه آن را پخش نمائید. فناوری Bluetooth Headset Support به شما اجازه می دهد تا با استفاده از بلوتوث به هدست خود به صورت بیسیم وصل شوید و از این امکان به راحتی استفاده نمائید.

 

سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 55TU7000

سامسونگ امکانات بسیار گسترده و هوشمندی را در تلویزیون جدید خود قرار داده است که با استفاده از آن ها به راحتی می توانید از تلویزیون استفاده کنید و لحظات بسیار عالی را تجربه کنید. سیستم عامل تلویزیون سامسونگ 55TU7000 می باشد که دارای رابط گرافیکی بسیار عالی و ساده می باشد. سامسونگ از فناوری هوشمند SmartThings برای استفاده بسیار راحت از تلویزیون استفاده کرده است. یا استفاده از این فناوری شما می توانید تلویزیون را مرکز هوش مصنوعی خانه خود قرار دهید و با استفاده از آن تمام وسایل هوشمند خانه خود را مدیریت نمایید. این تلویزیون دارای حالت Game Mode می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید بازی های بسیار با کیفیت اجرا نمائید و ازآن ها نهایت لذت را ببرید.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

با استفاده از فناوری Mobile to TV – Mirroring شما می توانید به صورت بی سیم و با استفاده از گوشی همراه به تلویزیون خود متصل شوید و داده ها و تصاویر را از این طریق به تلویزیون 55TU7000 انتقال دهید و تجربه متفاوتی را از استفاده از تلویزیون داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 از دستیار صوتی google assistant و amazon Alexa پشتیبانی می کند.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

با استفاده از این حالت شما می توانید از طریق گوشی همراه هوشمند خود فرمان های صوتی را به تلویزیون انتقال دهید و گوشی خود را به یک ریموت کنترل تبدیل نمائید. با استفاده از فناوری ConnectShare، می توانید مطالب متنوعی را در یک مرحله ساده مشاهده کنید. فقط USB یا HDD خود را به تلویزیون وصل کنید و از فیلم ها ، موسیقی و تصاویر خود در صفحه نمایش بزرگ 55TU7000 لذت ببرید. فناوری OneRemote باعث می شوند تا بتوانید کلیه وسایل متصل به تلویزیون را فقط با یک ریموت کنترل مدیریت نمائید.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

طراحی تلویزیون سامسونگ 55TU7000

ساموسنگ تلویزیونی بسیار خوش تراش و خوش فرم را طراحی کرده است تا بسیار راحت بتوانید آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید و از دیدن آن در محیط خانه خود لذت ببرید. تلویزیون سامسونگ  55TU7000 دارای طراحی مینیمالیستی می باشد که از هر طرف شما را به سمت خود می کشاند . با استفاده از این تلویزیون بیشتر به فیلم نگاه خواهید کرد تا خود تلویزیون زیرا طراحی 55TU7000 بسیار ظریف و باریک می باشد و بیشتر تمرکز کاربر را به نمایشگر خود جلب می کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

این تلویزیون دارای نمایشگر 55 اینچ و بسیار شیک است که می توانید تصاویر شگفت انگیزی را در آن مشاهده کنید. تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای دو پایه هشتی شکل است که می توانید تلویزیون را بر روی پایه های آن ها قرار دهید همچنین می توانید این تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنید و از دیدن آن در این حالت لذت ببرید. . در بدنه ی این تلویزیون انواع پورت ها برای اتصال به دستگاه های مختلف قرار داده شده اند که شامل 3 پورت HDMI برای محتوای چند رسانه ای و با کیفیت بالا ، 2 پورت USB برای اتصال حافظه های جانبی و پورت های کامپوزیت و کامپونت است.

 

قیمت تلویزیون سامسونگ 50TU7000

 

ویژگی های متمایز تلویزیون سامسونگ 55TU7000

استفاده از فناوری های Crystal Processor 4K، HDR، PurColour برای افزایش کیفیت تصویر

استفاده از فناوری های Dolby، Multiroom Link، Bluetooth Headset Support برای افزایش کیفیت صدا

سیستم عامل SmartHub و فناوری SmartThings

طراحی مینیمالیستی با پایه های هشتی شکل

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 31 اردیبهشت 1401
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

تلویزیون هوشمند سامسونگ UHD 4K کریستال مدل TU7000 اندازه 55 اینچ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش