بازخورد درباره این کالا

شکلات کاکائو نسکوئیک نستله مدل پودری ۴۲۰ گرم ترکیه

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: ttp-105590
برچسب
ویژگی های محصول
  • برند : نستله
  • وزن : 420 گرم

شکلات کاکائو نسکوئیک پودری بدون گلوتن Nestle
مناسب برای رشد کودک و تقویت ویتامین های بزرگسالان ست.
این پودر شکلات قابل حل شدن فقط در شیر گرم بوده و یک شیرکاکائو ,خوشمزه با ارزش غذایی و مواد معدنی بالا برای اعضای خانواده به ارمغان می آورد.
این پودر شامل کلسیم و پروتئین و ۷ ویتامین و مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد.
محصولی مناسب برای کودکان و حتی و بزرگسالان.

شکلات کاکائو نسکوئیک نستله مدل پودری 420 گرم ترکیه

نسکوئیک نام یکی از برندهای تجاری کمپانی نستله است. در سال ۱۹۸۴، نستله محصول جدید خود یعنی شیرشکلات را به بازار عرضه کرد. نام نستله کوئیک را روی آن گذاشت. به مرور زمان این نام برای تلفظ راحت تر ساده گشت و نهایتا در سال ۱۹۵۰ نام نسکوئیک برای این برند انتخاب شد.از جمله محصولات نسکوئیک میتوان به پودر کاکائو، پودرهای نوشیدنی آماده، شکلات بار، هات چاکلت و بسیاری دیگر اشاره کرد. این برند یکی از محبوب ترین برندها در بین کودکان و خردسالان در تمام دنیا است.

 

پودر کاکایو ویتامینه نسکوییک محصول شرکت نستله هست. ابتدا به عنوان یک پودر طعم دهنده در آمریکا وارد بازار شد. پودر کاکایو ویتامینه نسکوییک به آسانی در شیر سرد و گرم حل شده. و یک شیرکاکایوی خوشمزه با ارزش غذایی و مواد معدنی بالا برای اعضای خانواده به ارمغان می آورد. پودر کاکایو ویتامینه نسکوییک شامل کلسیم، پروتیین، ۷ ویتامین و مواد معدنی ضروری برای بدن است. پودر کاکایو ویتامینه نسکوییک محصولی مناسب برای کودکان و حتی و بزرگسالان است.

این پودر شامل کلسیم و  پروتئین و نیز دارای ۷ ویتامین و مواد معدنی ضروری برای بدن می‌باشد. این پودر به آسانی در آب سرد و گرم حل می‌شود. استفاده از این محصول در تهیه هات چاکلت به بهبود رنگ و طعم ،ارزش غذایی و همچنین غلظت آن اهمیت فراوانی دارد. این محصول باید یادآوری کرد برای کودکان دلبندتان که از خوردن شیر اجتناب می‌کنند،می‌تواند یک بهانه خوب برای نوشیدن شیر باشد. که مطمعنن طعمی عالی به شیر می‌دهد.

 

مصرف

می‌توانید پودر نسکوئیک را به شیر یا بستنی خود اضافه نمایید.نسکوئیک محصولات متنوعی را از جمله غلات صبحانه، مخلوط پودر شیر طعم دار، شربت، نوشیدنی های سریع، شکلات، مخلوط کاکائو داغ و غیره را شامل می شود. استفاده از پودر کاکایو ویتامینه نسکوییک در تهیه هات چاکلت به بهبود طعم و غلظت و افزایش ارزش غذایی شکلات داغ بسیار کمک می نماید.

ترکیبات

حاوی پودر شکلات ، شکر ، غنی شده با کلسیم و فسفر و انواع ویتامین ها و مواد معدنی (ویتامین C ، ویتامین D ، B۱ ، B۳ ، B۵ ، B۶ ، B۹)

شرایط نگه داری

در جای خشک و خنک، دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری شود.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 25 اردیبهشت 1400
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

امتیاز کاربران به:

شکلات کاکائو نسکوئیک نستله مدل پودری ۴۲۰ گرم ترکیه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش