بازخورد درباره این کالا

آویز دست گردنی پاک سمن کد 013

برند:
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: ttp-129705
برچسب

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

ویژگی های محصول
  • برند : پاک سمن
  • سایز : , , ,
مشخصات کلی جنس آتل اکسترود – دارای بندهای شانه ای پد دار برای راحتی بیمار – زاویه آرنج قابل تنظیم – سگک جانبی برای تنظیم ارتفاع مناسب – مواد سبک و راحت – طراحی متناسب با بازوی راست و چپ – حمایت کننده بعد از عمل جراحی – شکستگی بازو و ساعد – دررفتگی و نیمه دررفتگی شانه – بی حرکتی در مورد صدمات بافت نرم شانه

نقد و بررسی

ندام فوقانی شامل نواحی بازو ، آرنج ، ساعد ، مچ دست و انگشتان میباشد . این اعضاء توسط مفصل شانه به ستون فقرات مرتبط میگردند ، اندام فوقانی به دلایل بسیار مستقیما در معرض صدمه و آسیب قرار دارد همچنین در این قسمت بیماریهای مختلفی تظاهرات خود را بصورت درد ، ضعف عضلانی و حتی فلج اندام نشان میدهند. لازم به ذکر است شکستگی های استخوان ، بازو ، ناحیه آرنج و استخوانهای ساعد از شکستگی های شایع میباشد که در حوادث مختلف ورزشی ، رانندگی ، سقوط از ارتفاع و غیره ایجاد میگرددو آرتروزهای گردنی و فتق دیسکهای بین مهره ای گردنی نیز که درد به گونه انتشاری در این قسمت از بدن بوجود می آید و همچنین حادثه عروقی مغز یا به اصطلاح سکته یا فلج یک نیمه از بدن که دست در آنها دچار درجاتی از فلجی(حالات ناقص و کامل) میگردد را می توان بعنوان شایعترین اختلالات اندام فوقانی بیان نمود.

اورتزی که تحت عنوان آویز دست پاک سمن در خدمت شماست یکی دیگر از انواع متنوع پاک سمن می باشد که دلیل طراحی ویژه ، در موارد بسیاری کاربرد داشته و میتواند مورد استفاده قرار گیرد. در اکثر شکستگیهای نواحی استخوانهای بازو و ساعد که معمولا از گچ گیری سیلندری شکل استفاده میشود سنگینی گچ به همراه زمان طولانی در گچ بودن عضو ، باعث حالت پایین افتادگی اندام و مفصل شانه و کشیدگی اعصاب حسی میگردد که این موارد موجب احساس ناراحتی در بیمار میشود که استفاده از آویز دست در این زمان تمامی این حالات ناراحت کننده  را رفع می کند.

نمایش بیشتر- بستن
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی
  • ارسال توسط تاتاکالا
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

آویز دست گردنی پاک سمن کد 013 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش