بازخورد درباره این کالا

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی پروکودنت PROKUDENT

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی پروکودنت Prokudent از ایجاد پلاک جلوگیری می‌کند، آنتی‌باکتریال بوده و حاوی اکسیژن فعال است، همچنین 99.99% باکتری‌های ایجادکننده بوی بد دهان را از بین می‌برد.

معرفی

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی پروکودنت Prokudent دندان‌ها را به طور عمقی تمیز می‌کند و استفاده از آن ساده است، این محصول از ایجاد پلاک جلوگیری می‌کند، آنتی‌باکتریال بوده و حاوی اکسیژن فعال است. تست‌های آزمایشگاهی نشان داده‌اند که این محصول ۹۹٫۹۹% باکتری‌های ایجادکننده بوی بد دهان را از بین می‌برد. قرص‌های پروکودنت بهداشت دهانی با طراوت و دلپذیری را تضمین می‌کنند. با استفاده از این قرص‌ها پروتز شما از نظر بهداشتی تمیز خواهد بود. با استفاده منظم (دو بار در روز)، رسوبات و عوامل تغییر رنگ (به عنوان مثال چای) کاملا نرم و حذف می‌شوند.

روش مصرف
دندان مصنوعی خود را با یک مسواک نرم تمیز کنید.
یک قرص پروکودنت را همراه با دندان مصنوعی در وان دندان یا یک لیوان قرار دهید. ظرف را با آب گرم (۳۵ درجه سانتیگراد) پر کنید تا دندان کاملاً با آب پوشانده شود و بگذارید محلول به مدت ۱۵ دقیقه عمل کند. از آب جوش استفاده نکنید؛ زیرا این کار می‌تواند به دندان مصنوعی شما آسیب برساند. بعد از ۱۵ دقیقه فرآیند تمیز کردن کامل شده است، حتی اگر قرص کاملاً حل نشده باشد.
دندان مصنوعی خود را با آب تمیز بشویید. ظرف تمیز کننده را خالی کرده و آن را بشویید. از هر قرص فقط یکبار استفاده کنید.
هشدار
محصول را از دسترس کودکان و افراد مسنی که به مراقبت نیاز دارند دور نگه دارید. از قرص‌ها فقط برای تمیز کردن پروتزها استفاده کنید. محلول را قورت ندهید و یا ننوشید. در صورت حساسیت شدید به یک یا چند ماده تشکیل دهنده، از محصول استفاده نکنید. این محصول حاوی منوپرسولفات پتاسیم است. در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 27 خرداد 1400
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

قرص تمیز کننده دندان مصنوعی پروکودنت PROKUDENT (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش