بازخورد درباره این کالا

نخ دندان حرفه‌ای پرو وایت نعنایی تریزا TRISA PRO WHITE

0
از 0 رای

0دیدگاه

برچسب

نخ دندان حرفه‌ای پرو وایت نعنایی تریزا Trisa Pro White به سفید کردن دندان‌ها، تمیز کردن فضای بین دندانی و از بین بردن پلاک‌ها کمک می‌کند و نقاطی که مسواک به آن‌ها دسترسی ندارد را به خوبی تمیز می‌کند.

نخ دندان حرفه‌ای پرو وایت نعنایی تریزا TRISA PRO WHITE
تریزا فعالیت خود را از سال ۱۸۳۶ با تولید اولین مسواک آغاز کرد و در حال حاضر این شرکت با بیش از ۱۳۰ سال تجربه به یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین کارخانه‌های تولید محصولات بهداشتی دهان و دندان تبدیل‌شده است.

شرکت تریزا منشأ نوآوری و خلق راهکارهای خلاقانه Know How در عرصه جهانی شناخته می‌شود. این شرکت از مدرن‌ترین تجهیزات استفاده می‌کند و بیش از ۱ میلیون محصول خود را با بالاترین کیفیت و استاندارد به‌تمامی قاره‌ها و بیش از ۸۰ کشور عرضه می‌کند.

کارخانه‌های تریزا شامل بخش‌های مختلف تولید مسواک معمولی و تخصصی، مسواک برقی، مسواک‌های بین‌دندانی، محصولات مراقبت از مو، زیورآلات، محصولات الکترونیکی خانگی و شرکت پخش می‌باشد. این کارخانه‌ها در حال حاضر با وسعت ۷۷۳۵ مترمربع از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کارخانه‌های تولید مسواک اروپا به شمار می‌آیند. کارخانه‌های تریزا همواره دوست‌دار محیط‌زیست بوده و به ذخیره آب باران و استفاده از نیروی خورشیدی جهت تأمین انرژی اهمیت فراوانی می‌دهند و از سیستم خنک‌کننده با آب جاری نیز استفاده می‌کنند.

معرفی:

نخ دندان حرفه‌ای پرو وایت نعنایی تریزا Trisa Pro White دارای الیاف نایلونی نازک با پوشش وکس و سیلیکا است و به سفید کردن دندان‌ها، تمیز کردن فضای بین دندانی و از بین بردن پلاک‌ها و ممانعت از ایجاد مجدد آن‌ها کمک می‌کند. این محصول نقاطی که مسواک به آن‌ها دسترسی ندارد را به خوبی تمیز می‌کند و طراحی محصول استفاده از آن را بسیار ساده و راحت کرده است.

نمایش بیشتر- بستن
برند:
تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 16 تیر 1400
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

امتیاز کاربران به:

نخ دندان حرفه‌ای پرو وایت نعنایی تریزا TRISA PRO WHITE (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش