بازخورد درباره این کالا

ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان مدل Lady Million Prive حجم 80 میلی لیتر

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: dkp-209947
ویژگی های محصول
  • برند : پاکو رابان
برند:
تاتاکالا

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 2 مرداد 1401
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان مدل Lady Million Prive حجم 80 میلی لیتر

عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون پرایو-Paco Rabanne Lady Million Prive عطری است گرم و شیرین و تند.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون پرایو-Paco Rabanne Lady Million Prive عطری است زنانه و خاص.

عطر ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون پرایو-Paco Rabanne Lady Million Prive،عطری است بسیار جذاب که با رایحه گرم و دلچسب عسل و رایحه خوشمزه کاکائو آغاز می شود که حس میوه ای و گلدار ضعیفی را نیز در پس زمینه می توان استشمام نمود. با گذر زمان حس میوه ای محو شده و رایحه گل ها مشخص تر می گردند و همزمان با این تغییرات نعنای هندی نیز کم کم جای خود را باز می کند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم، شیرین و کاکائویی است که تلخی ملایمی از نعنای هندی و رایحه لطیفی از گلها نیز با آن ها ترکیب شده اند تا رایحه ای جذاب و زنانه را به وجود بیاورند.

ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون پرایو زنانه رایحه ای گرم و شیرین دارد این عطر با رایحه ی آبنباتی آغاز میشود و در پس زمینه خود ترکیبی از آکوردهای عسل و رایحه ی خوشمزه کاکائو و ادویه جات گرم به مشام میرسد و در ادامه مسیر بویایی رایحه ی گلی نمایان تر می شود و در ادامه بوی گیاه پچولی تکمیل کننده روند بویایی ادکلن پاکو رابان لیدی میلیون پرایو زنانه است.

لیدی میلیون پرایو زنانه از پخش بو ماندگاری نسبتا خوبی برخوردار است و با توجه به نوع رایحه اش برای استفاده در روزهای سرد سال توصیه میشود.

طراحی و فرمولاسیون لیدی میلیون پرایو زنانه توسط عطر سازی به نام (آنه فیلپو) صورت پذیرفته است.

بطری لیدی میلیون پرایو زنانه بسیار زیبا و ماهرانه طراحی شده است، بطری عطر شبیه الماس تراش خورده است به صورتی که قسمت پایینی بطری از جنس شیشه و قسمت بالایی از جنس فلز میباشد.با الهام از رایحه ی کاکائو این عطر بطری لیدی میلیون پرایو رنگی قهوه ای به خود دارد.

امتیاز کاربران به:

ادو پرفیوم زنانه پاکو رابان مدل Lady Million Prive حجم 80 میلی لیتر (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش