بازخورد درباره این کالا

لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانان (2013)

0
از 0 رای

0دیدگاه

فروشگاه اینترنتی تاتاکالا
منتخب
96% رضایت خریداران عملکرد عالی

ناموجود

  • ارسال توسط تاتاکالا
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1399
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانان (2013)

انیمیشن زیبای لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانانLego Batman: The Movie – DC Super Heroes Unite، داستان دو شخصیت به نام‌های بروس وین و لکس لاتر رو به تصویر می‌کشه که هر دوی اون‌ها نامزد دریافت جایزه مرد سال می‌شن و توی این رقابت بالاخره وین برنده می‌شه. لکس لاتر که همکار بروس وین هم هست از این اتفاق خیلی ناراحت می‌شه و به اون حسادت می‌کنه. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌‌شه چون لکس لاتر تصمیم‌ می‌گیره تا نامزد ریاست جمهوری بشه و از این راه افتخارات و کارهای خوب بروس وین رو پیش بقیه کم‌رنگ کنه.

توی این مراسم همون‌طور که بروس وین در حال سخنرانی بود، یه دفعه جوکر که فردی خلافکار هست به همراه چند تا از دوستانش به زور وارد مجلس می‌شن و جایزه و همچنین پول و جواهرات را به سرقت می‌برن. توی همین لحظه‌ها بود که ‌بتمن از را ه می‌رسه و موفق می‌شه جلوی همه خرابکارا به غیر از جوکر رو بگیره. آخه جوکر یه قایق کوچیک داشت و به خاطر همینم تونست با اون از دست بتمن فرار کنه. اما خوشبختانه هلی کوپتر رابین به کمک بتمن می‌یاد. خب تا این‌جای داستان رو به حافظه‌تون بسپرید تا یه قسمت دیگه از اون رو بهتون بگیم. اگه یادتون باشه اول داستان گفتیم که لکس لاتر نامزد ریاست جمهوری شده بود، اما تعداد کمی از افراد به اون رای‌ داده بودن آخه می‌دونین، به خاطر کارهای بد و زشتی که انجام می‌داد دیگه اصلا کسی اونو دوست نداشت.

از طرف دیگه، لاتر که پیروزی توی این انتخابات براش خیلی مهم بود، می‌دونست که جاکر چطور می‌تونه گازی رو درست کنه که مردم با بوییدن اون بهش علاقه‌مند بشن و به اون رای بدن. اون پیش خودش فکر کرد که اگه بتونه این گاز رو بدست بیاره حتما می‌تونه بتمن رو شکست بده.  اما جالبه بدونین وقتی جاکر و لکس لاتر با هم متحد می‌شن و یه گروه خرابکارانه رو تشکیل می‌دن، بتمن تنها کسی که می‌تونه جلوی کارهای خطرناک و خلاف اون‌ها رو بگیره و نذاره این گروه به کسی آسیب برسونن.

از طرف دیگه لاتر از انجام هیچ کاری برای پیروز شدن دریغ نمی‌کنه و برای این‌که بتونه بین مردم یه فضای تبلیغاتی خوب رو به نفع خودش درست کنه افراد خرابکار که کارهای خلاف زیادی انجام می‌دادن ‌رو به استخدام خودش درمیاره تا اون‌ها برای رسیدن به این هدف بهش کمک کنن. اصلی‌ترین شخصیت‌های انیمیشن زیبای لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانان رو جاکر و هم‌دستانش، به علاوه بروس وین، لکس لاتر و بتمن تشکیل می‌دن.

جزئیات ساخت انیمیشن لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانانLego Batman: The Movie – DC Super Heroes Unite

این انیمیشن زیبا محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلستان و دانمارک است در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و کارگردانی اون رو جان بورتون بر عهده داشته است.

امتیاز کاربران به:

لگو بتمن: اتحادیه ابرقهرمانان (2013) (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش