منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

بازگرداندن کالا

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

همه تلاش ما در تاتاکالا این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد ، با این وجود ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرین .ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر، در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا، برای بازگردان آن اقدام کنید .

همه کالا های بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه اصلی و برچسب تاتاکالا روی جعبه باشد و شماره سفارش یا شماره فاکتور ارايه شود .

جعبه اصلی کالا و اقلام اصلی همراه آن ، در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته و برچسب اضافی روی آن نباشد .

همه محصولات حساسیت محور  و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند ( مانند محصولات آرایشی و بهداشتی ، خوراکی ها و لباس زیر ) در صورت باز شدن پلمپ کالا  امکان بازگرداندن کالا را نداند.

کالاهی نیازمند نصب ( مانند یخچال ، کولر  و… )توسط نمایندگی مجاز نصب و راه اندازی شود ، در غصیر اینصورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش تاتاکالا خارج میشود

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید ، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا ، اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده میشود .

کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشد . هیچگونه آثار استفاده ( مانند لکه ، رنگ پریدگی ، یا بوی عطر و بدن ) وجود نداشته باشد و تگ برند ، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد .

فیلتر بر اساس شهر محصول
تاتاکالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
تاتاکالا